یافتن پست: #میخ

ronak
ronak
اینجا ایران است :
کارت شارژیو که مغازه دار4700میخره و ما 5500میخریم و 4900 شارژ میکنه بهش میگن 5000 تومنی !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:28
+2
شاهین
شاهین
بچه های تهران شرق شناختید لایکا بالا ببینم چند نفرین
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:22
+3
شاهین
شاهین
میخوامت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:07
+5
ronak
ronak
پیام لرها در جواب جنگ احتمالی با ایران: اوباما اوباما گ و ه میخوری تو با ما{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:01
+7
parham
parham
جونم نظرتون چیه؟!
13 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 15:24
+7
ronak
ronak
دقت کردین اینایی که ماشین شاسی بلند میخرن چه اصراری دارن که ماشین رو بخوابونن؟؟
خب از اول سواری میخ[!]، مرض داشتی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:39
+3
ronak
ronak
میخواستم بگم امیدوارم هیچوقت هیچکس عزیزی رو از دست نده
ولی دیدم حرف بیخودیه! پس میگم :
امیدوارم اگه بعد از 120 سال عزیزی رو از دست دادین
کسی رو بجاش بدست بیارین که مرهم همه ی درداتون باشه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:07
+4
ronak
ronak
غضنفرمیخواسته خودكشی كنه میگن چرا؟میگه هر چی اس ام اس میدم طرف جوابمو نمیده ازش میپرسن عشقت كیه؟ میگه مریم حیدر زاده !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 13:00
+3
حمید
حمید
آقا من واقعن موندم چی بگم راجب این عکس!
اصن هدفش چی بوده از گرفتن این
میخواسته بگه من هندونم ؟؟؟
میخواسته بگه دلتون بسوزه من بلدم لب و لوچمو شکله ماهی کنم ؟
من موندم چرا از پایین پهنه از بالا باریک ؟؟
من موندم با این دماغه تک سوراخه با مشکل تنفسی مواجه نیس ؟؟
جا داره در آخر به این شعر اشاره کنم که
تو که چشمات خیلی بریخته
طرح چشمات خیلی عجیبه
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:47
+2
حمید
حمید
میخوایم بریم خونه جدیدمون، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم؟! میگم: پ ن پ راست کلیک کن، کات شون کن، برو تو خونه جدیده پیست کن!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 11:17
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ