ronak
رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟
گفتم پ ن پ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم!
گفتم پ ن پ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم!











تکراری بود میخواستم بزارم ولی بی مزه بود
1390/12/2 - 19:03esrari nabod ke to bekhoni
1390/12/2 - 19:04



















































1390/12/28 - 08:33