یافتن پست: #میخ

نیوشا
نیوشا
ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﮔﺮﺍﯾﯽ
.
.
.
.
.
ﻧﻮﻋﯽ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺭﻭﺍﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺩ ﺭﺍ ﺗﺤﺮﯾﮏ
ﺑﻪ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺭﺏ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ
ﮐﻪ ﻧﻪ ﺗﺸﻨﻪ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ
ﺍﺻﻼ ﻣﯿﺪﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺍﺯ ﻋﻼﺋﻢ ﺍﯾﻦ
ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺩ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﺶ ﺧﺎﺭﺝ
ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺳﺮﮔﺮﺩﺍﻥ ﺭﺍﻩ ﺁﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﯿﺶ
ﻣﯽﮔﯿﺮﺩ ﺩﺭﺏ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﭼﯿﺰﯼ
ﺑﺮ ﻧﻤﯿﺪﺍﺭﺩ ﺩﺭﺏ ﺭﺍ ﻣﯽﺑﻨﺪﺩ.
ﺍﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﻭﻓﻮﺭ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﺘﻮﻟﺪﯾﻦ
ﺩﻫﻪﻫﺎﯼ ۶۰ ﻭ ۷۰ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﯽﺧﻮﺭﺩ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:04
+5
sahar
sahar
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sibilooooooo
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:04
+4
ronak
ronak
زیباترین زن فشن مسلمان دنیا !!!! خب چشم بصیرت میخواد .میگی نه؟از 118 بپرس
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:50
+5
ayda
ayda
بگذار آنچه از دست رفتنیست از دست برود...!!

من آنچه را میخواهم که به رنگ التماس آلوده نباشد...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:07
+6
parham
parham
ا چی میخوای ازون پشت مشتا!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:29
+4
ronak
ronak
غضنفر با مسئول آزمایشگاه دعواش میشه میگه: ا ن م و بدین میخوام برم{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:53
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
***** ايـــــــنو از دســـــت نـــــديــــــن *****

فی ربیع العام الماضی کنا قد ذهبوا جمیعا للحج
حین یعود، وفتاة جمیلة النوع الذی کان معنا.
کان قلبی التسول لی :
... ... ... “اذهب، وقل لها أحبک….. لها أیا کان یرید أن یکون، یکون! وماذا یرید أن یقول، ویقول”!
قلت لقلبی سرا، وأنا سمعت هذا فی الرد :
“بوی! کیف أنت جاهل! جئت للحج أو للغمز؟”
.
.
.
In spring last year we were all gone for pilgrimage
While back, pretty and kind girl who was with us.
My heart was begging me to:
“Go, tell her I love her ….. whatever wants to be, be! and what wants to say, say!”
I told my secret heart, and I heard this in response:
“Boy! how you’re ignorant! you come for pilgrimage or to ogle?”
.
.
.
و ترجمه فارسي:

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
برگشتنی یه دختر خوشگل با محبت
همسفر ما شده بود همراهمون میومد
به دست و پام افتاده بود این دل بی مروت
میگفت بروووو بهش بگوووووو
آخه دوسش دارم
میگفت بگو
هرچی میخواد بشه بشه هرچی میخواد بگه،بگه!
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم:
تو زواری!پسر!چقدر نادون
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:53
+7
نیوشا
نیوشا
جای خالیش را نه کتاب پر می کند ،

نه قهوه ،

نه حتی سیگار...

من دلم اینترنت پر سرعت میخواهد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:28
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
در MEETING S
اگر خودکارتون فقط به اندازه ی نوشتن یه جمله جوهر داشت چی مینوشتید؟!
آخرین ویرایش توسط abbasv6 در [1390/12/20 - 10:59]
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:18
+7
ronak
ronak
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﻫﺎﯾﯽ
ﮐﻪ ﻣﻄﺎﻟﺒﺸﻮﻥ ﻻﯾﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ
ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﺤﻞ ﻧﻤﯿﺬﺍﺭﻩ
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﻟﯽ ﯾﻪ
... ... ... ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﻭﻟﯽ
ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻣﺠﺎﺯﯾﺸﻮﻥ ﮐﺮﺩ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:18
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ