یافتن پست: #میخ

ronak
ronak
مرسی كـه هستـی و هستی را رنگ میزنــی

هیچ چیـز از تـو نمیخـواهــم

فقط بـاش ، فقــط بخــــند

فقط راه بــــرو...

نـــــــه !


راه نــرو

میتــرسـم پلك بــزنم

دیگــر نبـاشـی!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:04
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
گفتند عینک سیاهت را بردار

دنیا پر از زیباییست!!!

عینک را
برداشتم..
... ...
... ...

وحشت کردم از هیاهوی
رنگها

عینکم را بدهید...

میخواهم به دنیای یکرنگم پناه
برم...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 11:38
+4
zahra
zahra
گریه میکنم

کسی جواب گریه مرا نمیدهد

زخم خورده ام ولی میان جمع

یک نفر برای زخمهای دل دوا نمیدهد

چرخ میخورم به لابه لای قلبهای کاغذی

یک نفر در این میانه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 11:14
+3
?
?
[!] میخواسته یک کبریت سوخته رو روشن کنه ، هرچی میزده کبریت مادر مرده روشن نمیشده . رفیقش بهش میگه : بابا خوب شاید کبریتش خرابه ! [!] میگه : نه بابا ، همین پنج دقیقه پیش روشن شد{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:02
+5
?
?
[!] چاق بوده میخواسته ماشین پژو 206 بخره . میره پشت فرمان بشینه ماشین رو امتحان کنه ، میبینه جا نمیشه ، میاد پایین به یارو فروشنده میگه : این ماشین که یک کمی تنگه ، یک شماره بزرگتر ، پژو 207 ندارین {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 23:59
+4
?
?
یه روز به یه ترک مگن بچه دار شدی [!] به یارو میگه به زنم نگید میخواهم سورپرایزش کنم{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 23:57
+3
poria
poria
زن به شوهر: میخوام یه حقیقتی رو بهت بگم ، من یه ماه که حاملم !
مرد: خودت از پنجره میپری بیرون یا من بندازمت؟
زن: چرا اونوقت؟
مرد: واسه اینکه منم میخوام یه حقیقتی رو بگم!
زن: چه حقیقتی؟
مرد: من ۴ سال پیش رفتم دکتر کلا سیستمم رو تعطیل کردم.
در اینجا زن میرود و خود را بسیار مسالمت آمیز از پنجربه بیرون پرت میکند !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 23:22
+6
مهسا
مهسا
زندگی یعنی : ناخواسته به دنیا آمدن مخفیانه گریستن دیوانه وار عشق ورزیدن و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 21:59
+4
poria
poria
مسیج دختر : سلام عزیزم
پسر : سلام عشقم …(sending failed)
دختر : عزیییزم ؟!
پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed)
دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟
پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (sending failed)
دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!
پسر : لعنتی ! برو به جهنم! (message send!!!)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 21:45
+3
مهسا
مهسا
التــــــــــــــــــماس مال دیروز بود.... اون موقــــــــــــع بچه بودیم..... میخوای بـــــــــــــری....؟!!!! به ســــــــــــــلامت
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 21:26
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ