یافتن پست: #میخ

رضا
رضا
و عشق از زبان دکتر علی شریعتی...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 11:53
+7
نیوشا
نیوشا
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﻋﺪﻩ ﺍﯼ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺯﯾﺮﺁﺑﯽ ﻣﯿﺮﻥ
ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺑﮕﯽ:ﻣﻦ ﻧﮕﺎﻩ
ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ﺑﯿﺎ ﺑﺎﻻ ﯾﻪ ﻧﻔﺴﯽ ﺑﮑﺶ ﻻﺍﻗﻞ ﺧﻔﻪ
ﻧﺸﯽ!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 11:51
+9
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم بانک، صورت حساب بگیرم، بعد یه تراول هم گذاشتم رو میز، متصدی بانک گفت میخوایند پول واریز کنید؟ گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بهتون رشوه بدم، ما هم 3000 میلیاردی شیم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 01:40
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
از بیرون صدای قار قار میاد، داداشم میگه صدای کلاغه؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ قناریه متال میخونه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 01:28
+5
mina_z
mina_z
پسرها: ۱- با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک. ۲- کارت رو داخل دستگاه میذارن. ۳- کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن. ۴- پول و کارت رو میگیرن و میرن........دخترها: ۱- با ماشین میرن دم بانک. ۲- به خودشون عطر میزنن. ۳- احتمالاً موهاشون رو هم چک میکنن. ۴- در پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن. ۵- در پارک کردن ماشین خیلی مشکل پیدا میکنن. ۶- بلاخره ماشین رو پارک میکنن. ۷- توی کیفشون دنبال کارتشون میگردن. ۸- کارت رو داخل دستگاه میذارن، کارت توسط ماشین پذیرفته نمیشه. ۹- کارت تلفن رو میندازن توی کیفشون. ۱۰- دنبال کارت عابربانکشون میگردن. ۱۱- کارت رو وارد دستگاه میکنن. ۱۲- توی کیفشون دنبال تیکه کاغذی که کد رمز رو روش یاداشت کردن میگردن. ۱۳- کد رمز رو وارد میکنن. ۱۴- ۲دقیقه قسمت راهنمای دستگاه رو میخونن. ۱۵- کنسل میکنن. ۱۶- دوباره کد رمز رو میزنن.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 01:12
+9
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو امتحان نمره خوبی گرفتم استاد گفت هان کم کم داری آدم میشی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخواستی کم کم گوریل بشم؟.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 00:57
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم شمارتو میدی؟!! میگه شماره موبایلمو؟!؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ شماره کفشتو بده میخوام ولنتاین برات کفش بخرم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 00:38
+2
ronak
ronak
اونایی که الان در همین حالت هستن، زودتر برین بخوابین دیگه !!!!! الان غذا دلتون میخواد، هیچـــی هم نیست بخورین :|
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 00:26
+6
mina_z
mina_z
غضنفر هی نگاه به گوشیش میکرده و میخندیده ، بهش میگن اس ام اس اومده ؟ میگه آره ، میگن چیه ؟ میگه یکی هی اس ام اس میده Low Battery !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 00:14
+7
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
همکارم گوشیشو ورداشته رو صفحش “”ها”” میکنه. میگم میخوای تمیزش کنی؟ میگه: پـَـــ نــه پـَـــ واسه یکی پیام صوتی بدون متن میزارم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 00:02
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ