یافتن پست: #میخ

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ساعت 12 شب مامانم میگه شام میخوری گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صبحونه خامه عسل میخورم {-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:36
+5
مهسا
مهسا
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی..{-37-}{-37-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:02
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
داشتیم شام میخوردیم، به خواهرم میگم نمکدونو بده،میپرسه میخوای به غذات نمک بزنی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ .. میخواستم تورو امتحان کنم، ببینم میدونی نمکدون کدومه یا نه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
شندول باز دهنش رو باز کرد تا حرف بزنه!من بلند بلند خندیدم بعد میگه بهمن میخندی؟گیجم از نطر تو؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ این خنده ی شادیه از اینکه تو باز میخوای حرف بزنی و من یه ب ن ب جدید مینویسم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:48
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بسر همسایمون نشسته تو خیابون بشت دیوار اتاقم اواز میخونه!محکم زدم به دیوار گفتم خفه شو!داد زد گفت مگه صدام بده؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ عالیه اینطوری برخورد میکنم که مردم محل فک نکن از صدات خوشم میاد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:47
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به شندول میگم:عزیزم بیا بریم کافی شاب!میگه:بریم نوشیدنی بزنیم به بدن؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ بریم صورتامون و واکس بزنیم تنبک بزنیم از دختر بسر بولدارا گدایی کنیم جیبشونو خالی کنیم1میخوای گلم بخریم ا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:46
+2
مهسا
مهسا
تو به هیچ دردی نمیخوری... این من هستم که هر چقدر بالا بروم و پایین بیایم یک دردی هست که بهش بخورم. انگار دردها فقط مرا نشانه گرفته اند...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:27
+4
elahe
elahe
آنقدر خیــــــانت دیده ام که... عاشــــــــــــق خیانت شده ام ! میخواهم بدانم چه لــذتی در خیانت است که در وصــل نیست؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:17
+4
مهسا
مهسا
گفتم: خدایا سوالی دارم گفت: بپرس............ گفتم: چرا هر موقع من شادم، همه با من میخندن، ولی وقتی غمگینم کسی با من نمیگرید ؟ گفت: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم...............................
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:22
+3
gamer
gamer
تو دستشویی به خواهرم میگم آفتابه رو میدی؟ میگه میخوای خودتو بشوری؟ پ نه پ میخوام آبش کنم بذارم تو یخچال
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:49
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ