یافتن پست: #میخ

mina_z
mina_z
آقا ساسان میخوای کلیپ تصویریشم بزار ببینیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:45
+2
sasan pool
sasan pool
آهنگ مورد علاقه ساسان.پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت برگشتنی یه دختری خوشگل و با محبت همسفر ما شده بود همراهمون میومد به دست و پام افتاده بود این دل بی مروت میگفت برو,بهش بگو آخه دوستش دارم میگفت بگو هرچی میخواد بگه بگه,هرچی میخواد بشه بشه هرچی میخواد بگه بگه هرچی میخواد بشه بشه راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم راز دلم را گفتم این رو جواب شنفتم تو (نمیدونم چیچی)پسر چقدر نادونی اومدی زیارت یا كه چش چرونی گفتم به اون زیارتی كه رفتم قسم به اون عبادتی كه كردم قسم به اون قفل و دخیل كه بستم بعده خدا من تو رو میپرستم گفتم به اون زیارتی كه رفتم قسم به اون عبادتی كه كردم قسم به اون قفل و دخیلی كه بستم بعده خدا من تو رو میپرستم راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم تو(نمیدونم چیچی)پسر چقدر نادونی اومدی زیارت یا كه چش چرونی گفتم به اون زیارتی كه رفتم قسم به اون عبادتی كه كردم قسم به اون قفل و دخیل كه بستم بعده خدا من تو رو میپرستم گفتم به اون زیارتی كه رفتم قسم به اون عبادتی كه كردم قسم به اون قفل و دخیل كه بستم بعده خدا من تو رو{-41-}{-37-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:36
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
چشام پر اشک، بغض تو گلوم میگه میخوای گریه کنی ؟! پـَـــ نــه پـَـــ میخوام ببینم با چشام میتونم بشاشـم ؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:05
+2
mina_z
mina_z
مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟! پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن…
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:09
+8
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دارم خیار گوجه میشورم دختر خالم اومده میگه میخوای سالاد درست کنی میگم پـَـــ نــه پـَـــ اوردمشون اب تنی حال کنن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
طرف واسه دختره تو خیابون ایجاد مزاحمت میکنه دختره میخوابونه تو گوش پسره میگه: کثافت احمق بی شعور, همه بر میگردن نیگاش میکنن میگه: پـَـــ نــه پـَـــ چیه کثافت احمق بی شعور ندیدین؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:21
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یارو تو حموم اواز میخونه زنش میگه اواز میخونی پـَـــ نــه پـَـــ دارم برای رففای سوسک لالایی میخونم پـَـــ نــه پـَـــ جالب بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:20
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تصادف کرده بردیمش بیمارستان دکتر میگه همراه داری میپرسه منظورش اینه که کسی باهامه یا نه گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ازت خوشش اومده میخواد شمارتو بگیره
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:19
+2
ronak
ronak
بازم برف زمستونه ، همش یاد تو میمونه تو اوج تلخی یادت ، همش برفه که میمونه نه دلتنگ خودت باشم ، نه اینکه بودنت خوبه همون رویای خوبیته ، خیاله خاطرست خوبه یه سوز مبهمی هستو ، دلم حسش رو میدونه نمیخوام باشی اما غم ، همیشه هست و میمونه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 19:55
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ظبط ماشین روشن بود داشت می خوند نشسته تو ماشین میگه ظبطه داره می خونه؟ گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ واسه ماشینم اهنگ پیشواز گذاشتم تو هم اگه میخوای یه اس ام اس به ایرن خودرو بزن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 15:00
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ