یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر!
اوج احتراممون به یه درس این بود که دفتر صد برگ واسش انتخاب می کردیم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 19:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر خونه مامان بزرگه :مخمل :نمیشه بمونی؟ آخه اگه بری جات تو خونه خالی میمونه.. هاپوکمار :مخمل کوماراهه، زندگی همینه، یه روز آمدن کرتاهه، یک روز هم رفتم کرتاهه… کیا یادشونه؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 19:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﮔﻬﯽ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ***
ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﺟﻢ ﺑﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻭ ﺯﺑﺮ ﺩﺳﺖ ﺟﻬﺖ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ
ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﻡ o_O
ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻣﺘﻦ : ﭘﯿﺸﯽ ﻣﯿﺸﯽ،ﺟﯿﺠﻠﺘﻮ ﺑﺨﻮﻟﻢ،ﺗﺠﺎﯾﯽ؟ ﺟﻼﺣﺎﻝ ﻋﺠﯿﺠﺘﻮ ﻧﻤﯿﭙﻠﺴﯽ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 19:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقایادتونه بچه که بودیم یه برنامه کودک میداد بچه ای بود یه ساعت داشت که زمان ومتوقف میکرد. همیشه آرزوم این بود یکی میداشتم هی موقع امتحانام زمان ومتوقف میکردم. دهه۶۰-۷۰ کیا یادشونه؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:58
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کیا یادشون میاد داخل دوران افتضاحی (ابتدایی) میگفتن برا خودتون کادو بیارین بعد سر صف بهمون میدادن و ما هم خر کیف م شدیم.
هههعععععععععی
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:56
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کیا یادشون میاد داخل دوران افتضاحی (ابتدایی) میگفتن برا خودتون کادو بیارین بعد سر صف بهمون میدادن و ما هم خر کیف م شدیم.
هههعععععععععی
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/09/21 - 18:59]
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:54
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر بستنی دو قولو میخ[!]م از وسط نصف میکردیم…
از کاملش هم بیشتر میچسبید…
قبول داری؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:54
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوشحال و شاد وخندانم قدر دنیارو میدانم
دس بزنم من … پا بکوبم من …
وای یادش بخیر …
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:53
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بچه که بودم عاشق اون لحظه ای بودم که مهمونا میرفتن …


بعد با سرعت باد میومدم میوه ها و شیرینی های تو بشقابشونو میخوردم

دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:53
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمیاد تو دبستان وقتی مشقامونو ننوشته بودیم
معلم که میومد بالا سرمون الکی تو کیفمونو می گشتیم
میگفتیم خانوم دفترمونو جا گذاشتیم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:52

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ