یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر دوره دبستان میومدیم میگفتیم یه سوال هم غلط نداریم * راهنمایی :یه غلط دارم * دبیرستان :یدونه درست زدم!!!!!!!!!!!!!! *
حالا تو دانشگاه :فک کنم یه سوال رو فهمیدم
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:52
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر، یک مدت از این مداد تراش رو میزی ها مد شده بود هرکی از اونا داشت خیلی با کلاس بود


دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:51
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:51
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر، سره کلاس انشاء که میشد اگه نوشته بودیم دل تو دلمون نبود معلم صدا بزنه ولی اگه ننوشته بودیم زنگ استراحت دل درد میگرفتیم!


دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:50
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که رنگ پوستشون تیره ست
اینایی که هیچکس دوسشون نداره
اینایی که معمولا شبا از خلوتشون بیرون میزنن
همینایی که جثه کوچیکی دارن اما خیلیا ازشون میترسن
اینایی که خدا دوتا بال بهشون داده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اینا سوسکن ، سریع با یه دمپایی بزنین روشون:|
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:49
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادتونه اون موقه ها وقتی مدادمون و به یکی از همکلاسیامون قرض میدادیم همش حواسمون بود مدادمونو تراش نکنه که کوچیک شه؟؟:)
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر، که چه حالی ازت گرفته می شد وقتی تعطیلات عید داشت تموم می شد و یادت می آمد پیک نوروزیت را با اون همه تکالیفی که معلمت بهت داده رو هنوز انجام ندادی


دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر هر روز زنگ در خونه همسایه مون رو میزدیم فرار می کردیم


دیدگاه  •   •   •  1393/09/21 - 18:40
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ