یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سرکلاس بودیم، استاد گفت: چقدر زمان داریم؟
گفتم: در حد دو جمله که با بیننده ها خداحافظی کنیم..!
.
.
.
.
.
دیوث بیرونم کرد!

خوب اعصاب نداری میگفتی از اتاق فرمان واست وقت میگرفتم..!!! :)))

:)):)):))
دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 20:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گردنــم درد می کنــد ...

از بــس همــه چیــز را گــردن مــن انداختــی !

دوســت نداشتنــت را ...

بهــانه گیــری هایــت را ...

و در آخــر رفتنــت را ...!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 20:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو مترو داشتم چت میکردم دیدم پسره داره چت منو میخونه نوشتم:
((بچه ها اینجا یکی داره چتامو میخونه اما
حواسش نیست زیپ شلوارش بازه))
ب همین دستگیره در، حداقل 5 نفر به زیپاشون نگاه کردن !
یه دختره هم اول خودشو جمع و جور کرد
بعد دید ک دارم نگاهش میکنم گفت :
مال من زیپ نداره دکمه ایه :|
اصن یه وضی !!
دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 20:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 19:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مجری: کی میدونه عشق چیه؟

فامیل: به خریت رمانتیک میگن عشق!

مجری: عشق یه احساس خیلی خوبه

پسرعمه: مثل حسی که آدم تو دستشویی داره!

مجری: خیلی بیشتر!

کلاه قرمزی: مثل حسی که چندتا آدم تو دستشویی دارن!

فامیل: بابایی تو چرا میخندی؟

بچه: پدررر...حس خوب دارم!

فامیل: اوه اوه آقای مجری به نظر شما عاشق شده یا خرابکاری کرده!؟
دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 19:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺻُﺐ داﺷﺘﻢ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﺟﺎﯾﯽ ؛ رادﯾﻮی
ﺗﺎﮐﺴﯽ روﺷﻦ ﺑﻮد !
ﺗﻮ رادﯾﻮ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﮐﻪ :
ﺷﻤﺎ ﺑﺮای ﺣﻔﻆ اﻣﻨﯿﺖ ﺗﻮی ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی
ﭼﯿﮑﺎر ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟
ﯾﻪ ﭘﺴﺮه زﻧﮓ زد ﮔﻔﺖ :
ﻣﻦ ﺗﻮی ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ اﺻﻼ
ﺑﻪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ وﺻﻞ ﻧﺸﻢ !
ﺧﻮش ﺑﺤﺎﻟﺸﻮن دﯾﮕﻪ ! ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎ ﮐﻪ ﻋﻘﻞ
ﻧﺪارن ، راﺣﺖ زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻦ !
دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 19:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز خواهرزاده ی گودزیلام (كلاس اوله)اومد تو اتاقم گفت:دایی مامانم همش میگه ناخونات بلنده فردا میری مدرسه باید كوتاه كنی،بیا توببین اصلا بلنده؟
منم گفتم آره خاله راس میگه بلنده، مثلا اگه من جای ناظمت بودم فردا نمیذاشتم بری سركلاس...
برگشته میگه:خب خدا خر رو دید بهش شاخ نداد!!!
یعنی خدایی هنوز تو كف این حرفشم...
دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 19:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 19:36
+2
bestdata
bestdata
اگر مخفی کردن سیب زمینی سرخ کرده تو فر اجاق گاز رو نادیده بگیریم 

آره میشه گفت رفیق بی کلک مادر!
دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 13:39
+3
bestdata
bestdata
اصــلا دخـتر
بـاس ریـزه مـیـزه بـاشـه
قدش از ادم کوتاهـترباشـه
پـرحرف باشـه
جیـغ جیغو بـاشـه
انـقد حرف بـزنـه کـه بـگی وای خدا نـجـاتم بــده
باس لوس باشه
باس دلبری بـلد بــاشه
باس رژ قـرمز بـزنه کـه ادمو مـاچ میـکنـه جاش بـمـونـه
گـیر بـده .الـکـی سـرتــق بــاشـه.نـاز نــازی بـاشــه
بــاس خــاص باشه
دیدگاه  •   •   •  1393/09/15 - 13:37
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ