یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من دیگه نمیتونم بدون تو ادامه بدم، تو اگه میتونی خودت ادامه بده
دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 21:27
+4
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی





6 دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 21:04
+4
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
جدیدترین سوال حیف نون: من نمیدونم وقتی تو عروسی میگن به افتخار داماد دست بزنین:دقیقاًبه کجاش دست میزنند که بعدش میگن شله..شله؟!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 20:57
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایرانی ها وقتی از خونه میرن بیرون :

آخیش پوسیدیم تو اون چار دیواری . . .

.

.

.

وقتی برمیگردن خونه:

هیچ جا خونه خود آدم نمیشه . . . :|

.

.

خود درگیری از صفات بارز ما ایرانیاست . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 20:18
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 20:16
+4
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
جالب‌ترین خصوصیات بشر تناقض است!
به شدت عجله داریم بـــــزرگ شـــــویم،
و بعد دلمان برای کودکی از دست رفته‌مان تنگ می‌شود.
برای پول در آوردن خودمان را مریض می‌کنیم،
بعد تمام پولمان را خرج می‌کنیم تا دوباره سالم شویم.
طوری زندگی می‌کنیم که انگار هرگز نمی‌میریم،
و طوری می‌میریم که انگار هرگز زندگی نکرده‌ایم ... !
دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 20:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزی میرزاجواد آقاسبزواری از شاگردان علامه بحرالعلوم

به سفارش حاج شیخ عبدالوهاب مشیر خراسانی

به همراه حاج آقا میرزامحمد تقی تربتی فیض آبادی معروف به [!] خراسانی

و حاج سید علینقی نراقی معروف به ملک المتکلمین ،

خدمت استاد حاج میرزاآقا ابوالحسن نجفی معروف به مرشدالمتکلمین

شرف حضوریافتند،

ایشان تشریف نداشتند،

همگی برگشتند!

به همین راحتی
دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 20:12
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
دلــــــــــــــم رابطه ای میخواهد کــه:
.
.
.
.
اگـــه ۵ دقیقه زنــــگ نزدم اس ام اس ندادم
اس ام اس بده بگه سرت کجا گـــــــرمه .../.
دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 20:11
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم ورزش کنم!
گرمکن نارنجی‌ مو پوشیدم و زدم بیرون.
و حالا
توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران جلب مى كنم :


نارنگی کجا میری؟
پرتقال بدو تا نخوردمت!
هویج مگه خرگوش دنبالت کرده؟!
ته ‌سیگار...!
فانتا گازت نپره انقد بالا پایین میپری!؟
رفتگر برو 9 شب بیا بابا!
چی‌توز موتوریه!
سن ایچ و دیگر هیچ!
لینا توپی!!
اسمارتیز بقیه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!


زندگیه ما داریم....؟؟؟!

2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 20:05
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ الرﺣﻴﻢ
.
.
.
.
.
.
همیشه دوست داشتم تو پستام نام خدا از همه بیشتر لایک بخوره من نوشتمش گذاشتمش سر جاش
دیدگاه  •   •   •  1393/06/22 - 20:02
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ