یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



ﺩﺧﺘﺮﻩ پست گذاشته ساپورتم قرمزه 4 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ ﻻﯾﮏ ﺧﻮﺭﺩﻩ 687 ﺗﺎﮐاﻣﻨﺖ ﮔﺮفته یه سریاهم ﭘﺎﯼ ﭘﺴﺖ ﺟﻭﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺍﺷﮏ ﺷﻮﻕ ﺭﯾﺨﺘﻦ اونوختﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺟﺎ ﺗﻨﺪ ﺗﻨﺪ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ ﮐﺴﯽ ﻻﯾﮏ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻪ
ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺩﺳﺘـتون ﻣﻨﻢ یه شلوارکردی صورتی پوشیدم ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻨﺎ نا ﺍﻣﯿﺪﻡ ﻧﮑﻨﯿﻦ !!



دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 16:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره مجرده ، استاتوس زده :

من زن میخوام

8 تا دختر لایک کردن ...

5987 مرد متاهل کامنت زدن : بیا زن منو بگیر..:))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 16:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لپ تاپم رو بردم نمایندگیش می گم ضربه خورده کار نمیکنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!

گفتم نه ، بی محلی کردم یکم، ضربه روحـــی خورده!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 16:26
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
خدایـــــا ؛دخلـم با خرجـم نمی خواند !کــــم آورده ام !صبری که داده بودی تمام شد . . .ولی دردم هم چنان باقیست !!بدهکار قلبم شده ام !می دانم شرمنده ام نمی کنی ؛باز هم صبــر می خواهم . . . !صبر.....!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 13:57
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
به نظرتون این آقا چیکار میکنه؟!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 13:52
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﻣﻠﺖ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺷﻮﻥ ﻣﯿﺮﻥ ﺷﻤﺎﻝ ﻫﯽ ﻣﺎﭺ ﻭ
ﻣوﭺ ﺑﺎﺯﯼ . . .
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻦ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ
ﺭﻓﺘﯿﻢ ﭘﺎﺳﺎﮊ ﻫﯽ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﺨﺮﻩ ﻫﯽ ﻣﻦ ﮐﺎﺭﺕ
ﻣﯿﮑﺸﻢ . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﻬﻮ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮﯾﺪﻡ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺑﺎﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩﯼ ﮔﺮﻓﺘﻢ . . .
ﺁﺧﺮﺵ ﺑﺎﻧﮏ ﮔﻔﺖ : ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﯼ ﺗﻮ ﺍﺻﻦ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ
ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﮑﭗ
دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 13:50
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم
۱٫همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطر ناکه با قدرت بگید.
۲بلافاصله بس از گفتن فرار کنن!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 13:44
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
من یاد گرفته ام وقتی بغض می کنم,وقتی اشک می ریزم,منتظر هیچ دستــــــــــــــی نباشم!!!.وقتی از درد زخم هایم به خودم می پیچم,مرهمی باشم بر جراحتــــــــــم !.من یاد گرفته ام که اگر زمین می خورم,خودم برخیــــــــــزم!.من یاد گرفته ام راهی را بسازم به صداقت!.من یاد گرفته ام که همه رهگذرنــــــــد ,همـــــــــــه !!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 13:42
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

توجه کردین ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.



شبا که خونه ساکت میشه اسباب وسایل تو خونه شروع میکنن به صدا درآوردن ؟؟الهی بگردم . خستگی در میکنن !!عاشق صدای قلنج شکوندن تلوزیونم :))))


دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 13:34
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
به ” خدا ” گفتم : تو را چگونه میتوانم ببینم , ” خدا ” گفت :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تو من را نخواهی دید اما کسی را برات گذاشتم که نیمی ازمن است
” مادر “
دیدگاه  •   •   •  1393/06/17 - 13:03
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ