یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برادر عزیز ، عکس بوق نذار تو کامپیوترت
اگه از خدا نمیترسی
الاقل از
.
.
.
.
.
.
recovery my photos بترس :D
لامصب عکسای 2007 رو هم برمیگردونه آبروتو میبره
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 17:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 12:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 12:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 12:14
+3
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم و یا از روی خود خواهی فقط خود را بسندیدم. اگر از دست من در خلوت خود گریه میکردی اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی. اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من. اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من...حلااااالم کن...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 20:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من برم والبییال ببینم به امید رد تمیم ملیمون
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 19:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 18:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دو تا کار هست که ” زنها ” بیشتر از مردها انجام میدن ، ولی‌ کیفیتِ کارِ ” مردها ” خیلی‌ بهترِ !
آشپزی و خاله زنک بازی !

جیییییییییییقققققققق دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت هوراااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 17:04
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر وحید مرد باشه ، وحیده زن
اگر سعید مرد باشه ، سعیده زن
اگر حمید مرد باشه ، حمیده زن
.
.
.
.
.
.
.
.
پس لابد ضعیف مرد بوده که ضعیفه شده زن :)

خانوما پرچم بالااااااااااست :))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 17:03
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز دیدم یه پسر بچه قدش به زنگ ایفون نمیرسه هی داره خودشو میکشونه بالا ، منم مثل یه رابین هود رفتم ، گفتم :میخوای برات زنگ بزنم ، اونم سرشو تکون داد و گفت اوهوم…..

برای اینکه سریعتر در رو براش باز کنن دو سه بار زنگ زدم ،

بعدش با لبخند بهش گفتم : خوب دیگه چیکار کنم برات کوچولو ؟؟

گفت هیچی دیگه فرار کن تا صاحبخونه نیومده …!!!!

تو از اون ور برو من از این ور …..!!!

بچه نیستن بخدا گرازن … ))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:59
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ