♥ نگار ♥
داشتم برنامههاى مهم آینده م رو مرور میکردم،
از شما چه پنهون به جز مسواکى که تا دقایقى دیگه میزنم، باقیش دور از دسترسه !
♥ نگار ♥
خیلی سخته وقتی داری پست عاشقانه میذاری از خیسی کلیدای کیبوردت بفهمی داری گریه میکنی
واسه شما هم پیش اومده؟؟؟؟؟
.
.
واس من که پیش نیومده!!
این قرطی بازیا چیه!!
من ته دیگ ماکارونیم سوخت گریه نکردم!!!
این اسکل بازیا چیه ملت در میارن والا به خدا!
valaaa
1393/05/31 - 20:16اوهوم
1393/05/31 - 20:24