یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 18:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرهنگ لغت بابام:
این اشغالا که میزاری تو گوشت = هدست
این اشغاله که شب و روز دستته = موبایلم
این اشغالا که میبندی به دست و گردنت = دس بند و گردن بند
این اشغاله که همش سرت توشه =لپ تاپم
این اشغال دونی = اتاقم
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 18:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 18:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 18:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در music
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 17:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
6 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 17:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا وقتی یه نفر رو “هلو” خطاب میکنی ، لپاش گل میندازه و حال میکنه
اما بهش میگی “گلابی” بهش بر میخوره !؟
بابا میوه میوه است دیگه !

امیدوارم به توئه گلابی بر نخوره !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از پیج سوال كنید:
سلام.میخواستم بدونم گوشی در حد 50،60 هزار تومن چی خوبه؟؟؟کاراییش برام خیلی مهمه.مرسی:|

حالا جوابا:
:| 50 60 میخوای پول گوشی بدی؟! نکن اینکارو.دیوونه ای مگه.سرمایتو بذا تو یه کاری به فکر آیندت باش

نگفتی سیستم عاملش اندروید باشه؟ دوربینش چند مگا پیکسل باشه؟ حافظش؟... خوب عزیزم یکم اطلاعات میدادی

تو كه میخوای اینهمه خرج كنی لب تاب بگیر دیگه... والا...

"""کاراییش برام خیلی مهمه.مرسی""" ابن جملت منو پرپر کرد!!!

یه 40 تومن دیگه بزاری روش میتونی قاب تقلبی اپل 5 رو بخری.خیلی هم خوشکله. |:

داداش روکش طلا باشه یا فیبر کربن؟

یكم صبر كن ایفون 6 داره میادتو بازار..

خدایا، این پیجو برامون نگه دار، همه بگید آمییییین

آقا یکی فحشش بده من روزه ام خخخخ

تا کارت چی باشه، خیلی مهمه برای انیمیشن سازی بخوای استفاده کنی یا فقط در حد نقشه کشی!
لااقل سیستم عاملت مورد نظرت رو بگو!!!

مگه تازه از غار اصحاب کهف اومدی بیرون؟!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:24
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ