دل دیوونم از تو تنها نشونم از تو
یه عکس یادگاری که خودتم نداری
شده رفیق شبهام وقتی که خیلی تنهام
میگیرمش روبروم بازم میشی آرزوم
وقتی تورو ندارم وقتی که بی قرارم
چشامو باز می بندم شاید بیای کنارم....
mary jun
dahanam por az harf ast
heyf ba dahane por nabayad harf zad . . .
♥ نگار ♥
ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ ﺁﻣﺎﺭﻩ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺩﺭ ﭼﻪ ﺣﯿﻮﻭﻧﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺳﺖ ؟
.
.
ﺗﻮ ﺣﻠﺰﻭﻥ ﭼﻮﻥ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻫﻢ ﻣﺎﺷﯿﻦ
♥ نگار ♥
تو فیس بوک میگی پایتخت رومانی کجاست ؟
یارو لایک میکنه !!
مثل این میمونه که به یکی بگی ساعت چنده ؟ یارو ماچت کنه !!
اصن یه وضعی
kasi k mire bza bre
1393/05/31 - 11:21کسی نمیخواد بره عزیزم
1393/05/31 - 12:02manzoram in bod k hata arzshe ngah kardane ax sesham nadare
1393/05/31 - 21:38