یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه دکتر نشدم به خاطر اینه که از ارتفاع میترسم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
درسته ربطی نداره ولی فعلا این تنها دلیلمه ... :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیمه ی گمشده ی من! یعنی خاااااااااک تو سرت :|
تابستونم داره تموم میشه خبر مرگت پیدا نشدی تو
من که میدونم کی میای
وسط امتحانای ترم...
زنده نیای ایشالاااااااااا حلواتو بخورم ..............
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردی تخم عقابی پیدا کرد و آن را در لانه مرغ هایش گذاشت
عقاب که بزرگ تر شد
.
.
جوجه مرغ ها رو خورد و کمی بعد خود مرغ ها رو هم خورد
سپس پر کشید و به آسمان رفت
هم به ریش پیرمرد خندید و هم داستان آموزنده ی ما رو به گند کشید.. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی بود یکی نبود
غیر از خدا هیچ کس نبود(دقت کنید،هیچ کس نبود)
در آبادی کوچکی مردمی زندگی می کردند…
حالا می فهم،
ما با قصه خواب نمی رفتیم.
همون اول هنگ می کردیم .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه بوی کبابی میاد . . . ! ! !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ن همون بالا بود اینجا نمیاد
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮ ﻋﻤﻮﻡ ﺩﺍﺷﺖ ﺷﻮﻫﺮﺷﻮ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﯿﮕﻔﺖ :

ﭘﯿﺸﯿﻪ ﻣﻦ ..

ﻣﻮﺷﯽ …

ﺟﻮﺟﻮﯼ ﻣﻦ …

ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ : بهرام ﻭ ﺻﺪﺍ ﮐﻦ …

ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺘﻢ : ﺣﯿﻮﻭﻭﻥ ﺧﺎﻧﻤﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﺩﺍﺭﻩ !!!

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ۶ ﻣﺎﻫﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻋﻤﻮﻡ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﻪ !!! ﻣﮕﻪ

ﭘﯿﺸﯽ ﻭ ﻣﻮﺷﯽ ﻭ ﺟﻮﺟﻮ ۳ ﺗﺎﺷﻮﻥ ﺣﯿﻮﻭﻥ ﻧﯿﺴن ؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صد سال بعد…

.

.

.

دانش آموزانی که دارند تاریخ می خونند

به سال هایی می رسند که

ما توش زندگی کردیم

تند تند ورق می زنند صفحات را…!

معلمشون هم میگه:

اینجاهای کتاب مهم نیست؛

ازش سؤال نمیاد!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دورت بگردم چیست؟

دایره ای فرضی است که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت میکند!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب بابابزرگ و مامان بزرگمو بردیم فرودگاه بدرقه کنیم که برن مکه ، هواپیما تاخیر داشت !
مامان بزرگم نگران بود ، عموم میاد دلداریش بده میگه :
این چیزا عادیه ، تاخیر داره ، نقص فنی پیدا میکنه ، سقوط میکنه ، نگران نباش !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 18:58
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ