یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعضای خانواده اسم منو اینجوری تو گوشیشون سیو کردن:
بابام:قاتل پولام
مامانم:مارمولک
داداشم:ام الفساد
ابجیم:فتنه
داییم:خطر
پسرخالم:جیگر(خرکلاه قرمزیو میگه)
پسرخاله کوچیکه:الهی العفو
خاله:جوجه اردک زشت
بقیه فامیل ندادن گوشیشونو نذاشتن ببینم چی سیو کردن :-(
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوس دخترم ندارم سمتِ کِرِم داره بیسکوییت رو بهش بدم ...

بعد که خورد اون بیسکوییتو ، نگاه معصومانه ای کنه بهم و بپرسه :

عزیزم ...دوسم داری ...؟

بعد منم دستمو شل کنم بزنم تو دهنش ، بگم :

الاغ وقتی سمتِ کِرِم دار بیسکوییتو میدم بهت ، ینی دارم با زبونه بی زبونی میگم :

دوستت دارم ...!

کصااااااااااااااافد
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی پسری که داشت پاستیل میخورد یهو یادش اومد عشقشم پاستیل دوست داره
از دهنش در اوورد گذاشت تو پاکتش تا ببره براش
کثیف هم خودتی :
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونید الاغ چرا کلوچه نمی خوره ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون انگشت نداره که لایه دندوناشو تمیز کنه !
تا اکتشاف بعدی خدا یارو نگهدارتان.
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داییم رفته واسه باغش سگ خریده که دزد نیاد
.
.
خود سگه رو دزدیدن!
.
.
ایران مهد دلیران، ایران سرای شیران، ایران همیشه جاویداااان!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 17:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 17:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 17:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 17:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 17:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 17:24
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ