یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﻧﺰﺩﯾﮏ ...
.
.
.
.
.
.
.
.ﻣﺸﺘﺮﮎ ﮔﺮﺍﻣﯽ ...
ﺩﻭﺳﺖ دختر ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺷﺐ ﺑﺨﯿﺮ ﮔﻔﺖ ﻭ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ
ﮐﺮﺩ،ﺩﺍﺭﺩ ﺑﺎ ﯾﮏ پسر ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺑﺎﺯﯼ
ﻣﯿﮑﻨﺪ .ﺑﯿﺎ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺩﻟﻮ ﻗﻠﻮﻩ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﻥ ﺭﺩ ﻭ ﺑﺪﻝ ﻣﯿﮑﻨﻦ !! ﺷﻤﺎ
ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﺘﻦ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ . ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺮ
ﭘﯿﺎﻣﮏ 1000 ﺭﯾﺎﻝ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اونجا که میگه : پنجره ها رو وا کن عشقو بیار به خونه
نشون از یه رابطه پنهونی میده !! .
.
وگرنه چرا پنجره ..؟؟؟خب مثه آدم از در بیاد تو...!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟﻢ ﯾﮑﯽ ﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺳﺮﻣﻮ ﺑﺰﺍﺭﻡ ﺭﻭ شونش ﺍﺯ ﺩﻧﻴﺎ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﻨﻢ! <img src=(" title=":((" />(((

ﻓﻘﻂ ﭼﺎﺭﺷﻮﻧﻪ باشه... ^____^
ﻗدش١٩٠ به بالا
چشماشم مشكى باشه ^_____^
ﺗﺮﺟﻴﺤﺎ پیراهن یقه دیپلمات تنش باشه :))
ﻟپﺸﻢ ﭼﺎﻝ ﺑﯿﻔﺘﻪ ....
ﺗﻪ ﺭﯾﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻤﻪ...
اودکلنش هم تلخ باشه

دیگه همینا دیگه
فکر ﮐﻨﻢ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ثانیه های آخر موزیک، قبل از این که بره اهنگ بعد

خودم میزنم آهنگ بعدی

تا بفهمه رئیس کیه !

بـــــعــــــــــــــــــ ــــله یه همچین آدمی هستم من !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدر به دختر: پاشو یه لیوان اب بیار برا بابا
دختر به پدر: ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم حال ندارم
دختر کوچیکتر به بابا: بابا ولش کن این خیلی بی ادبه پاشو برو خودت بخور یه لیوانم واسه من بیار
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پشت نویسی کارت عروسی یه بنده خدا: حاج حسنعلی و خانواده محترم بجز پسر وسطی کرمعلی بی پدر مادر ... خاک تو سرتون با اون بچه بزرگ کردنتون, اصلا نمیخواد بیایید!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:10
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه این جوکو بخونین از خنده میمیرین
.
.
.
.
.
.
.

... . ............. . ................. . ............... . . . .... ........................ . . ............................ . . .. . ............................. . ................ ........................... . . .....................
پاکش کردم دلم نیومد از خندی بمیری
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:08
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾﺪﯾﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯾﻦ ﯾﺪﻓﻪ ﯾﻪ ﮐِﺶ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﭼﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ﺑﻌﺪ ﯾﺪﻓﻪ ﻻﻣﺼﺐ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺍﺯ ﭘﺎﺗﻮﻥ ﺭﮔﺶ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻗﯿﺎﻓﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺜﻞ ﻏﻮﺭﺑﺎﻗﻪ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭ ﮐﻪ ﺩﻭﺗﺎ ﺗﯿﺮ ﺗﻮ ﭘﺎﺵ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﻥ میکنه ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:04
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ

ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻋﻤﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺟﻠﻮﯼ ﭼﺸﻢ !!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﻩ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻣﯿﮕﻪ
ﺍﯾﻦ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻋﻤﺖ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 15:55
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻠﯽ ﻫﻢ ﻋﺼﺒﯽ ﺑﻮﺩﻡ؛
ﯾﻬﻮ ﯾﻪﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺍﻭﻣﺪ؛
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﺭﻭ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩ ﭘﺎ ﺷﺪﻡ ﺟﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ . ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻮﺷﻤﺰﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ؛ﮔﻔﺖ:
ﺍﻭﻩ؛ﺍﻭﻩ ﻓﺮﺩﯾﻦ ﺯﻧﺪﺳﺖ.
ﻣﻨﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺷﻌﺒﻮﻥ ﺑﯽ ﻣﺦ ﻣﺮﺩﻩ؛ﺧﯿﻠﯽﺗﻌﺠﺐ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﯾﺪﻣﺖ
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﻧﻪ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻧﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ ﻣﺎﺷﺎﻻ ﺍﺯ ﺍﻭﻥﻣﻮﻗﻊ ﺍﺻﻼ ﺗﮑﻮﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﺎﺍﺍ
ﻫﻤﻪ ﺗﺮﮐﯿﺪﻥ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ . ﭘﺴﺮﻩ ﺍﻡ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺻﻼﺣﺮﻑ نزد...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 15:51
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ