رامین
انه هجی سکوت هسه 'خی تیمجا نشونه هجی'
*elnaz* *
پسر: بزرگترین آرزوت چیه؟
دختر: اینکه عشقمـو زیر بارون بغل کنم..
تو چــی؟؟؟
پسر: اینکه کســـی که زیر بارون بغلش میکنـــی من باشم
*elnaz* *
تمام غصه های دنیا رو با یه جمله میشه حل کرد: خدایا میدانم که میبینی ....
*elnaz* *
خیلی مشکل است آدم بخواهد تمام وقت مراقب خودش باشد تا آنچه احساس می کند نگوید !
*elnaz* *
کاش می شد انتظارِ ِ ، انتظارُ نکشید . . .!!!
*elnaz* *
دل آدم ...چه گرم می شود گاهی ساده... به یک دلخوشی کوچک...
*elnaz* *
زیبایی من از این است که به سبک خودم ظاهر میشوم!!!!! به شیوه ی خودم زندگی می کنم!!! وبه روش خودم می اندیشم!!!
*elnaz* *
کودک کفشهای مردی را واکس میزد مرد گفت خوب واکس بزن کودک گفت خیالت راحت مثل سرنوشتم برایت سیاهش میکنم .. . . .
*elnaz* *
تو را هرگز آرزو نخواهم کرد، هرگــــــــز … چون محال میشوی مثل همه آرزوهایم !
میشه طوری بنویسین که مام متوجه بشیم؟
1393/05/27 - 09:36منظورم اینه چه قدر سکوته اینجا
1393/05/27 - 22:40aha..are sakete
1393/05/28 - 11:54