یعنی چی اینایی که میگی؟؟چه زبونیه؟؟
خل بوه کیجا'
عزیزم تو انتخابتو بکن.بیخیال حرفای اون
باشه آبجی
کسی هجی بلبل بوه وه دمه کمه
مهربانیت را به دستی ببخش ؛ که می دانی با او خواهی ماند ....
وگرنه حسرتی می گذاری بر دلی که دوستت دارد ... !!!
ششب بخیر رفیق
فدااات عزیزم
مواظب خودت باش