یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه پیشت نیست نگو نیست بگو بیادمه
اگه ازت دوره نگو دوره بگو قلبش با منه
اگه ناراحتت کرده نگو نامرده بگو می بخشمش
اگه رفته نگو رفت بگو زود بر میگرده
اگه خوابه نگو خوابه بگو خوابه منو می بینه
اگه میگه دوست دارم نگو خره بگو بی [!]
اگه مرده نگو مرده بگو رفته نمیزارن که بر گرده
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 19:19
+11
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر املت های هواپیما خوشمزه اس . .

.

.
.
.

فهمیدین سوار هواپیما شدم یا بیشتر توضیح بدم . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 19:17
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 19:06
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه هم نباید سگ درونت را کنترل کنی … گاهی آزادش بگذار تا

آنگونه که شایسته است با طرف مقابلت برخورd کنه :))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 18:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اقایون وقتی یه خانم بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:
1- زرنگایی که بغلشون میکنن ؛)
2- اونایی که ژاکتشونو میدن :|
3- دسته سوم به دو دسته تقسیم میشن :
احمقایی که میگن : منم سردمه!!!
بیشعورایی که میگن : هیچم سرد نیست!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 18:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هروقت خیلی خوشحال می‌شم وسطش یکم فک می‌کنم ببینم کجای کار می‌لنگه
که من انقدر خوشحالم
اصولا باید یه ضدحالی باشه توش نمی‌شه همینجوری که !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



بابا خدا پدر مادر مزاحم تلفنی های دهه شصت . هفتادو بیامرزه. این ایرانسل روی همشونو سفید کرده، دست همشونو از پشت بسته! کم کم داره تو مسائل خصوصی منم دخالت میکنه! یه هفته است بهم گیر داده میگه اگه سیم کارت اضافی داری بده به دوستت



دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا می دانید در قطب شمال تنها دو ماه تابستان امکان روشن کردن آتش در فضای ازاد وجود دارد و در نیمی از سال به دلیل سرمای شدید ،آتش به صورت بلور در می آید؟

آیا میدانید اگر بتوانید سر خود را سه بار پشت سر هم و در زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه محکم به دیوار بکوبید میگرنتان خوب می شود و اصلا دردتان نمی گیرد؟

آیا می دانید اگر در هنگام چشم درد بتوانید به کمک انگشت سبابه چشمتان را از حدقه در بیاورید دردتان بر طرف شده و در کمتر از یک ساعت یک چشم جدید به جای آن در می آید؟

آیا می دانید که همه اینها چرت و پرت بود؟!!!! آیا میدانید شما یک فرد بیکارید...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصلا شور و شعف خاصی توی جمله “دیدی گفتم” وجود داره !
لامصب یه جور احساس دانایی خفن به آدم دست میده اون لحظه …:
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:27
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ