یافتن پست: #می

*elnaz* *
*elnaz* *

مامان که شدم


به دخترم میگم ببین عزیزم


یه وقت اگه بزرگ شدی



اگه خوشگل شدی


اگه به سن ازدواج رسیدی


اگه دیدی چند نفر میخوانت


اونیو انتخاب نکنی که ماشینش خفنه ها


اونیو انتخاب نکنی که باباش پولداره ها


اونیو انتخاب نکنی که سرش شلوغه ها


اونیو انتخاب نکنی که میگه بیا خونمونا


اونیو انتخاب نکنی که همش اشکتو در میاره


اونیو انتخاب کن که قلبشو بهت هدیه میده


اونیو انتخاب کن که وقتی ناراحته سریع لباساشو میپوشه میره بیرون


اونیو انتخاب کن که وقتی ناراحته فقط اخم میکنه


اونیو انتخاب کن که مامانشو بهت نشون میده نه تخت خوابشو


اونی که شاید ساعت رولکس نخره واست،ادکلن گرون نخره واست، ولی تولدت دل تو دلش نیست


اونی که بلد نیست دروغ بگه ، اگه دروغم بگه انقدر ناشیه که زود میفهمی


یه وقت ولش نکنی بری با یه پولدارترمامان جون


وقتی سرت غر میزنه وقتی به آرایشت گیر میده ول نکنی بری با یه بی غیرت بگی باهات آرامش ندارم


وقتی پولش تموم میشه عاشق حساب بانکیه اون یکی نشی


نگاه نکن با بیخیالی فوتبال میبینه،شاید میخواد چشای خستشو نبینی....
اونیو انتخاب کن که از بین همه میخواد فقط با تو باشه....


11 دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 22:34
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یـکی رو Add کـــردم , پـــیــام داده :

" از بــرقراری ارتــــباط بـــا شـــما خوشحــــالم

امیـــدوارم لحـــظات خوبـــی را در کنار هــم سپـــری کنیم...!"

فــک کنــم طرف مهـــماندار هواپیمایـــی چیزیـــه...!!

خخخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره 13 سالشه با جی افش اومده بود داروخانه بی بی چک بگیره!!!!
والا ما 13 سالمون بود فکر میکردیم اگه تلوزیون بشکنه ادما توش میریزن بیرون!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻓﺘﻢ ﺭﺍﯾﺘﻞ ﺑﮕﯿﺮﻡ
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﺕ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪ ﺭﺍﯾﺘﻞ ﭼﯿﻪ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ. ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ
ﺩﺍﺭﻡ .
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﯽ ﯾﻪ ﺳﯿﻢ ﮐﺎﺭﺕ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ
ﺩﯾﮕﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ .
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﮔﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﺧﻄﻢ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﺯﻡ
ﺷﻤﺎﺭﻣﻮ ﺩﺍﺭﻩ .
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻣﮕﻪ ﮐﯿﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺧﻮﺩ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﭼﻄﻮﺭ؟؟؟؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﮔﻪ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻫﺮ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺎ 3 ﺑﺎﺭ ﺑﻬﺖ
ﭘﯿﺎﻡ ﺑﺪﻥ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ !!!!
8282
135
Mizban
Mosabeghe
0901
*Irancell*
Vitrin
Football
Jazireh
Hooshmand
WoOoOoW
GPRS
+988083
Mizbane sms
*7#
Irancell
84885
Shahgoosh
Takhfif
Pishvaz
MOSABEGHE
ﺑﻬﻢ ﺣﻖ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ ﯾﻪ ﺳﯿﻢ ﮐﺎﺭﺕ
ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺍﺯﻡ ﺗﺸﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎﺑﺖ ﺣﺴﻦ
ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﻢ .
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:50
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ