یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خیابون میخواستم رفیقمو صدا کنم :
داد زدم : اسکوووووول
6،7 نفر برگشتن :|
این آمار واسه کشورمون فاجعس :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه جورى می گن چرا سرحال نیستى
انگار تا دیروز تو صبح بخیر ایران،
جلو وایمیستادم نرمش مى کردم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﻣﯿﺪﻭﻥ ﺗﺠﺮﯾﺶ ﺑﻪ ﺗﺎﻛﺴﯽ ﻣﯿﮕﻪ :
ﺩﺭﺑﺴﺖ ٢ ﻗﺪﻡ ﭘﺎﯾﯿﻨﺘﺮ ...
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﻛﺠﺎ ﻣﯿﺮﯼ؟
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﺗﻮﭘﺨﻮﻧﻪ !
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ :
ﺣﺎﻻ ﻛﺮﺍﻳﻪ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﻙ ﻭﻟﻰ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﻗﺪﻡ ﺑﺮﻧﺪﺍر جر میخوری !!.
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:34
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
آهای دختر خانمی که قرار بود توی دانشگاه با هم تصادف کنیم و جزوه هام بریزه رو زمین و تو جمعشون کنی و بعد عاشقم بشی.. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میخوام بگم برات ارزوی موفقیت دارم !
منتظر من نباش
من کنکور گند زدم نمیتونم بیام دانشگاه
خدافظ {-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 16:31
+14
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

ﺗﺎﺭﺯﺍﻥ ﻟﺨﺖ ﺑﻮﺩ ...


ﺳﯿﻨﺪﺭﻻ ۱۲ ﺷﺐ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﺧﻮﻧﻪ ...
ﭘﯿﻨﻮﮐﯿﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻔﺖ ...
ﺑﺘﻤﻦ ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎﻻﯼ ۳۰۰ ﻣﺎﯾﻞ ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ
ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ ...
ﺳﻔﯿﺪﺑﺮﻓﯽ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺎ ﻫﻔﺖ ﺗﺎ ﻣﺮﺩ
ﺯﻧﺪﮔﯽ
ﻣﯿﮑﺮﺩ ...
ﭘﺲ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﺎﻫﺎ ﻧﯿﺴﺖ !! ﺍﻟﮕﻮﻫﺎﻣﻮﻥ ﻣﻮﺭﺩ
ﺩﺍﺷﺘﻦ ..
ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﯾﻢ ﺑﺎﻭﺭﮐﻨﯿﻢ ﻣﻠﻮﺍﻥ ﺯﺑﻞ ﺍﺳﻔﻨﺎﺝ
ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﺩ ﻣﺎﺭﻱ ﺟﻮﺍﻧﺎ ﺑﻮﺩ
ﺍﺧﻪ ﮐﺪﻭﻡ ﺑﺮﮒ 7 ﭘﺮﯼ
ﺍﺳﻔﻨﺎﺟﻪ ﺑﻌﺪﺷﻢ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﻻﻏﯽ ﺗﻮ ﭘﯿﭗ
ﺍﺳﻔﻨﺎﺝ
ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ
ﺗﺎﺯﻩ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺳﻔﻨﺎﺟﻲ ﺍﻧﻘﺪ ﺍﻧﺮﮊﻱ ﺯﺍﺳﺖ؟؟
ﮔﻮﻟﻤﻮﻥ ﺯﺩﻥ
ﻋﻤﻮﯼ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ ﻫﻢ ﻋﻤﻮﺵ ﻧﺒﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ
ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺑﻮﺩ !
ﻧﺎﻣﺮﺩﺍ ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍ ﺭﻭﺣﻤﻮﻥ ﻭ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﮐﺮﺩﻥ :|


1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 16:22
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخه چرا همیشه میگن به قول معروف؟!!
.
.
چرا نمیگن به قول غفور یا به قول موسوی؟
اصن بگن به قول میرزاجانپور؟!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 15:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 15:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن یه دختره رفته تو پیج داعش کامنت گذاشته


.
.
.
.
.
.
. این ملدوم بی جناه گناه دالن...نجنیدشون...به ایلان ما کالی نداجته باجین...خووووووب...آفلین پسلای خوجل مجول
.
.
.
.
. گفته میشه ابوبکر بغدادی رییس گروه داعش پس از خواندن این کامنت 27ضربه چاقو به خود زده است
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 14:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در برابر بعضی مشکلات نمیشه ایستاد و جنگید
باید فحش ناموسی بدی و در ری !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 14:53
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ