یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﯿﮕﻦ ﻭﺍﺱ ﮐﺴﯽ ﺑﻤﯿﺮﮐﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﺐ ﮐﻨﻪ ..
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮐﺴﯽ ﺗﺐ ﻧﮑﺮﺩ؟
.
.
.
.
.
.
.ﺳﺮﻓﻪ ﭼﯽ؟؟ .....
.
.
.
ﻋﻄﺴﻪ ﻫﻢ ﻧﺒﻮﺩ؟
.
.
.
.
. ﺳﮑﺴﮑﻪ؟!!
.
.
.
ﺍﺻﻠﻦ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ؟؟ ....
ﺑﺮﻡ؟ !!!
ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻓﺼﻠﯽ ﻫﻢ ﻗﺒﻮﻟﻪ ها...!
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭﺩ ﻧﮑﻨﻪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﯼ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﺷﻔﺎ ﺩﺍﺩﯼ!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 16:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آفرین همینجور ادامه بدی تا شب [!] میزاری =))))))))))))))) =))))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به اسرار یکی از دوستام رفتم گالری نقاشی ٬مثل همه زول زدم به تابلو یکی اومد کنارم گفت :میبینی عجب تقارنی گفتم عالیه٬پرسید چه سبکی کار میکنی ٬منم که تعطیل گفتم هیبنوتیزم٬یارو ول کرد رفت فکر کنم رفت خودشو از پشت بام بندازه پایین!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:46
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این که میگن آدم تو محدودیت ها پیشرفت میکنه واقعا راست میگن
مثلا خود من 10 دقیقه نتم قطع شد تو همین محدودیت
تونستم.............................

نت همسایه رو هک کنم :)
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:42
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی فهمیدم به پو هم فطریه تعلق میگیره
میخوام بچمو اهدا کنم کسی نمیخوادش؟؟؟؟
۵۰ سالشه ۳۰۰ تا سکه هم داره خیلی خوشگل
و ناز هم هست یخچالش هم پره ..
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 13:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 13:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 13:28
+1
آنچه میخواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمیخواهیم، آنچه دوست داریم نداریم و آنچه داریم دوست نداریم،
و عجیب است که هنوز امیدوار به فردایی روشن هستیم...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 01:07
+4
دخترم دلخوشی بابا همیشه به گل افشونی لبخند تو بوذه
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 00:56
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ