یافتن پست: #می

mary jun
mary jun
آدمای راستگو
خیلی زود و راحت عاشق میشن !
خیلی راحت احساسشون رو بروز میدن . . .
خیلی دیر دل میکنن . . .
خیلی دیر تنهات میزارن . . .
اما
وقتی زخمی بشن !
ساکت میشن . . .
چیزی نمیگن و خیلی راحت میرن . . .
و دیگه هم بر نمیگردن !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 17:01
+3
mary jun
mary jun
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید:
چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟
چرا لبخند هایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟
اما افسوس ک هیچ کس نبود . . .
همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره . . .
آری با تو هستم . . . !
با تویی ک از کنارم گذشتی . . .
و حتی یک بار هم نپرسیدی

چرا چشم هایم همیشه بارانی است . . . ! !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 16:41
+3
mary jun
mary jun
میرم ولی این و بدون

چشم انتظارت میشینم

می رم ولی گریه نکن

نزار از عشقت بمیرم

میرم تو اوج بی کسی

با عکست آروم بگیرم
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 16:19
+2
mary jun
mary jun
خدا حافظ طلوعم
خدا حافظ غروبم
خدا حافظ تو ای تنها امیدم
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 16:15
+2
mary jun
mary jun
خدا حافظ گل مریم گل مظلوم و پر دردم
نشد با این تن زخمی ب آغوش تو بر گردم
نشد تا بغض چشمات رو ب خاب قصه بسپارم
از این فصل سکوت و شرم غم بارون رو بر دارم
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 16:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از اونجا که غیبت کردن حرومه و پشت سر مردم نباید حرف زد ...

نتیجه میگیریم که :

درس تاریخ حـــــــــــــرام ...

و خواندن آن گنــــــــــــاه دارد :D
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 16:00
+4
mary jun
mary jun
ترا از دور می بوسم ب چشمی تر خدا حافظ

مرا باور نکردی می روم دیگر خدا حافظ

مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را

برو با دیگران ای بی وفا دلبر خدا حافظ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 15:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمی دونم چه حکمتیه که هم بیکارم ، هم وقت نمی کنم یه هیچ کاری برسم
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 15:54
+3
mary jun
mary jun
چگونه بگذرم از عشق از دلبستگی هایم؟
چگونه میروی با اینکه می دانی چ تنهایم؟
خداحافظ بدون تو گمان کردی  ک می مانم
خداحافظ بدون من یقین دارم ک می مانی
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 15:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سرکلاس بودیم، استاد گفت: چقدر زمان داریم؟
گفتم: در حد دو جمله که با بیننده ها خداحافظی کنیم..!
نامرد بیرونم کرد!
خوب اعصاب نداری میگفتی از اتاق فرمان واست وقت میگرفتم..!!! :))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 15:49
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ