یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عچب آدمیه این ایرانسل با طرح جزیره اش
وقتی زنگ میزنی به یه نفر و قطع میکنی میزنه 20% تخفیف جزیره
ولی وقتی طرف گوشی رو برنمیداره و قطع میکنی میزنه 80% تخفیف جزیره
تو اگه راست میگی یه بار اینا رو جابجا تخفیف بده
دیدگاه  •   •   •  1393/04/4 - 16:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه ها راهنمائیم بکنید, دنبال ی پزشک اطفال خوب میگردم
جاش اصلا مهم نیست هر جای دنیا که باشه میرم
.
.
.
.
اخه میدونید چند روزیه که Pou مریض شده
دیدگاه  •   •   •  1393/04/4 - 16:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جدا شما پشتتونو چجوری لیف میزنین ؟؟؟
من پشتم یه نقطه ی کور دارم که نزدیک به 19 ساله لیفش نزدم ؛ آخرم از همونجا میگندم میمیرم....!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/4 - 16:04
+5
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
یه دوست دارمهایی هست که میدونی دروغه ...ولی قلبت برای باورش به عقلت التماس میکنه...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/4 - 14:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر داییم دهه هفتادیه مدرسه غیرانتفاعی ثبت نامش کردن سالی

۶ میلیون !

یادش بخیر ناظممون میگفت فردا ۵۰۰تومن کمک به مدرسه با خودتون بیارید

، خونه ما میریخت به هم !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 21:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 21:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم اومد ماماااااانم اوووومد چیست؟
ترفند دخترا برای فرار از بوس نامزد
البته این حرف واسه بیست سال پیشِ ^ _ ^
الانه پسره میگه : مامانت اومد مامااااانت اوووومد برو اونطرف آبرمونو بردی
:))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 21:21
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیمه ی گمشده ی من الان باید خیلی خسته شده باشه . . .
از بس دنبال من گشته و نتونسته منو پیدا کنه . . .
حقم داره بنده خدا . . . !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
جا داره از همین تریبون یه خسته نباشی بهش بگم . . .
و بگم که امیدتو از دست نده “خواستن توانستن است . . . !
به حرف اینایی هم که میگن ” گشتم نبودنگرد نیست!”هم گوش نده . . .
اینا حسودن نمیخوان منو تو بهم برسیم . . . !
تنبلی نکن بیشتر تلاش کن که خداوند با صالحین است
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 21:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داور صدامو دارى ؟؟؟
.
.
.

به احترامت هیچوقت حتى نداشتم به [!] کارى
..نگرفتى پنالتى با این که میدونستى
ایرانى هستیم رومون نى اون حسى
که تو بازى اول بود هست
شاید از اولشم نباید میکردى با ما لج
.رو همه موقعیتا بستى چطور چشاتو...
هیس هیچى نگو فقط ببر صداتو
ببین چه دپرسم چه بى حسم
.من حتى به فیسبوکم نمیرسم.... دیگه برو که قید [!] زدم..... خخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﻋﻼﻗﻣﻨﺪ ﺷﺪﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻋــﻠﯿﺮﺿﺎ ﺣــﻘﯿـــﻘﯽ ﺭﻧﺞ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﺪ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎ ﮐﻔﺶ " ﺗﻦ ﺗـــﺎﮎ " ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﭼﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﮐﻔﺶ ﺑﮑﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ ﺻﺪﺍ ﺁﺏ ﻫﻮﯾﺞ ﺑﺪﻩ
4 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:54
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ