♥ نگار ♥
عچب آدمیه این ایرانسل با طرح جزیره اش
وقتی زنگ میزنی به یه نفر و قطع میکنی میزنه 20% تخفیف جزیره
ولی وقتی طرف گوشی رو برنمیداره و قطع میکنی میزنه 80% تخفیف جزیره
تو اگه راست میگی یه بار اینا رو جابجا تخفیف بده
♥ نگار ♥
بچه ها راهنمائیم بکنید, دنبال ی پزشک اطفال خوب میگردم
جاش اصلا مهم نیست هر جای دنیا که باشه میرم
.
.
.
.
اخه میدونید چند روزیه که Pou مریض شده
♥ نگار ♥
جدا شما پشتتونو چجوری لیف میزنین ؟؟؟
من پشتم یه نقطه ی کور دارم که نزدیک به 19 ساله لیفش نزدم ؛ آخرم از همونجا میگندم میمیرم....!
SADAF.SHAHLAI
یه دوست دارمهایی هست که میدونی دروغه ...ولی قلبت برای باورش به عقلت التماس میکنه...
♥ نگار ♥
پسر داییم دهه هفتادیه مدرسه غیرانتفاعی ثبت نامش کردن سالی
۶ میلیون !
یادش بخیر ناظممون میگفت فردا ۵۰۰تومن کمک به مدرسه با خودتون بیارید
، خونه ما میریخت به هم !!!
♥ نگار ♥
نیمه ی گمشده ی من الان باید خیلی خسته شده باشه . . .
از بس دنبال من گشته و نتونسته منو پیدا کنه . . .
حقم داره بنده خدا . . . !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جا داره از همین تریبون یه خسته نباشی بهش بگم . . .
و بگم که امیدتو از دست نده “خواستن توانستن است . . . !
به حرف اینایی هم که میگن ” گشتم نبودنگرد نیست!”هم گوش نده . . .
اینا حسودن نمیخوان منو تو بهم برسیم . . . !
تنبلی نکن بیشتر تلاش کن که خداوند با صالحین است
♥ نگار ♥
داور صدامو دارى ؟؟؟
.
.
.
به احترامت هیچوقت حتى نداشتم به [!] کارى
..نگرفتى پنالتى با این که میدونستى
ایرانى هستیم رومون نى اون حسى
که تو بازى اول بود هست
شاید از اولشم نباید میکردى با ما لج
.رو همه موقعیتا بستى چطور چشاتو...
هیس هیچى نگو فقط ببر صداتو
ببین چه دپرسم چه بى حسم
.من حتى به فیسبوکم نمیرسم.... دیگه برو که قید [!] زدم..... خخخخخخخ
♥ نگار ♥
ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﻋﻼﻗﻣﻨﺪ ﺷﺪﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻋــﻠﯿﺮﺿﺎ ﺣــﻘﯿـــﻘﯽ ﺭﻧﺞ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﺪ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎ ﮐﻔﺶ " ﺗﻦ ﺗـــﺎﮎ " ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﭼﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﮐﻔﺶ ﺑﮑﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ ﺻﺪﺍ ﺁﺏ ﻫﻮﯾﺞ ﺑﺪﻩ