یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بسلامتی سربازی که لب مرز تو برجک داشت به عکس عشقش نگاه میکرد
یهو دید عععع عشقش!با عشق جدیدش ! میخوان قاچاقی از مرز رد شن
اموون نداد! زد جفتشونو جنازه کرد!!!
والاااااااا
سربازیه!! شوخی که نیست.کم و زیاد کنی اضاف میخوری:))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﻮﺍﻻﺗﯽ ﮐﻪ ﺣﺮﺹ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ : ۱ - ﺭﻭ ﺗﻠﻔﻮﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﮐﺠﺎﯾﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﯼ؟ ! ﻧﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻡ ﺳﯿﻤﻮ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺮﺩم ۲ - ﺍﺯ ﺣﻤﺎﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺧﯿﺴﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺩﻭﺵ ﮔﺮﻓﺘﯽ؟ ! ﻧﻪ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻮ ﺭﺷﺘﻪﺀ ﻭﺍﺗﺮ ﭘﻠﻮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺩﺍﺩﻡ ۳ - ﺗﻮﯼ ﻃﺒﻘﻪ ﻫﻤﮑﻒ ﺟﻠﻮ ﺩﺭ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﯼ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﺎﻻ؟ ! ﻧﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺳﻮﺋﯿﺖ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ۴ - ﺗﻮ ﺣﻤﻮﻡ ﻫﺴﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺩﺍﺭﯼ ﭼﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ! ﺧﺐ ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺸﻘﺎﻣﻮ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ ۵ - ﺭﻭ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺑﯽ ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺑﺴﺘﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ؟ ! ﻧﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﻤﯿﺮﻡ ۶ - ﺍﺯ ﻣﺴﺠﺪ ﺑﺮﮔﺸﺘﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﻧﻤﺎﺯ ﺗﻤﻮﺷﺪ؟ !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﻭﺝ ﻟﺬﺕ
ﺍﻭﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ
ﻭﻗﺘﯽ
ﺗﻮ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﯼ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ
ﮔﻮﺷﯽ
ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﺳﺎﯾﻠﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ،
ﯾﻪ ﭘﯿﺎﻡ واست ﺑﯿﺎﺩ
ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
.
.
.
.
.
با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۸۲۸۲ از خدمات ویترین ایرانسل استفاده کنید..... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی نیست به این بچه ها تو تبلیغ My baby که تجمع کردن هی میگن what do we want? بگه آخه بی پدرا شما که میتونید زر بزنید چرا جیشتونو نمیگید ..
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:40
+6
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
زندگی میکنم به شبوه ئ خودم ...با قوانین خودم....با باورهای قلبی خودم ...مردم دلشان می خواهند موضوعی برای گفت و گو داشته باشند برایشان فرقی نمیکند چگونه هستی...!!!هرجور که باشی حرفی برای گفتن دارند...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿـــﺮﻩ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﺑَــــــــــﺮﻕ ﻣﯿﺮﻩ، ﺟـــﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﻪ،
ﺯﻧﺶ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺮﺍ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﯽ ﺑﺮﻕ ﺭﻓﺘﻪ دیگه!
ﻣﯿﮕﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﺯﯾﺎﺩ ﺯﻭﺭ ﺯﺩﻡ ﮐـــﻮﺭ ﺷﺪﻡ!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره تو فیسبوک پست گذاشته
چشام سگ داره
میدونی با چشمام چی بهت میگم؟!
منم کامنت گذاشتم:
"هاپ هاپ"
لامصب بلاکم کرد :|
خو مگه سگ چیز دیگه ای هم میگه؟
:)))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ممکنه من بهت بگم :"بذار به درد خودم بمیرم"
اما تو نذار بمیرم
شعور داشته باش !!
بیشعور :| :))=))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان خود جمشید مشایخی با آی دی فیک داره تو پیج مسی فحش میذاره
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مـــرد باس هـر یه ساعـــت یــه بار داد بزنـــه بگــه : "خـــانووووووووووووووووم" وقت قهرته ، قهــر کن میخـــــوام منــــت بکشــــم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:32
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ