یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رویای با تو بودن را نمی توان نوشت نمی توان گفت و حتی نمیتوان سرود
با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی
و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی در نداشتند
و...و من همچون غربت زدای در اغوش بی کران دریای بی کسی
به انتظار ساحل نگاهت می نشینم و می مانم تا ابد
وتا وقتی که شبنم زلال احساست زنگار غم را از وجودم بشوید
بانوی دریای من...
کاش قلب وسعت می گرفت شمع با پروانه الفت می گرفت
کاش توی جاده های زندگی خنده هم از گریه سبقت می گرفت.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 12:26
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام اومده بهم میگه :
پاشو برو ماشین رو بزن تو پارکینگ
میگم : بابا به خدا خسته م ، نمی تونم !!
میگه : ده تومان می دم برو ، منم خسته م.....
میگم : بیخیال .... ده تومان میدم خودت برو ....
پاشده شلوارش و می پوشه و میگه مرد نیستی اگه ندی
پای مردونگیم موندم ده تومان پیاده شدم بهش دادم !!!
داد میزنه میگه : خانوم پاشو بیا بریم بستنی بخوریم !!!!!
من :|
بابا :))))
خانواده س داریم ما :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 12:23
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



یارو تا دیروز توی خونه شون نمیزاشتن چایی بخوره که یه وقت شب سیل نیاد حالا به ما که رسیده میگه : قهوه ، فقط تلخ باشه پیلیززز



2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/27 - 20:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/27 - 19:29
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 12:14
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
شـــ ـايـد تـكـراری باشــ ـم ...

امـــ ـا شک نــكـــ ـن ؛ تـكــ ـرار نميشـــ ـم !

تو چه می فهمی

حال و روزکسی راکه

دیگر

هیـــــــــــچ نگاهی

  
دلش رانمی لرزاند!...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:49
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

آنقــــــــدر مرده ام


 


 


که دیگـــــر


 


 


هیچ چــــــیز مرگ مرا اثبات نمی کند. . .

دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:40
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
حوا سیب چید یا گندم؟خودش هم نمی دانست!!!

پسران ادم انگار یادشان رفته بود


حوا به خاطر چشمان آدم بود که مست شد و


ازبهشت رانده شد،از ان پس تمام حرفهایشان


لعن و نفرین به حواست،که اگر تو نبودی


و ان سیب را نمی خوردی ما الان در بهشت بودیم


حوا اگر ان سیب را نمی چید،یا ان گندم را نمیخورد


آدم عشق را در کدامین مزرعه به بازی می گرفت؟


تا ارثیه ی شما باشد بازی با عشق دختران حوا!!!


خدا گفت:حوا به من خیانت کرد پسران آدم


به تمام حواهای دنیا

دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:34
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

بی گناهی پای چوبه ی دار میخندید…


نمیدانست زمان ضرب و المثلها به پایان رسیده است..!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:21
+6
*elnaz* *
*elnaz* *

سکوت هرکز اشتباه نمیکند


و هرچه طولانی تر باشد ، بهتر فضاوت میکند . . .

دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:15
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ