یافتن پست: #نمی

mary jun
mary jun
دلم را کسانی شکستند ک هرگز دلم
ب شکستن دلشان راضی نمیشد !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/28 - 12:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:24
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:01
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر : بابا می­تونم برم پیش دوستم درس بخونم ؟
بابا : نه نمیشه . . . برو اتاقت درس بخون
دختر : چرا آخه بابا ؟
پدر : واسه این که سالها پیش
مامانت هم میومد پیش من درس بخونه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انتظار!!!
واژه ی غریبیست!
واژه ای که روزهاست با اون خوگرفته ام!
هرصب طلوع دیگه ایه به انتظار فرداهای من!میمونم..تنها...در انتظارتو
میدونم روزی باالاخره میایی...من میدونم
چشام همیشه گریون نمیمونه ....من میدونم!!!
وقتی به یاد خنده هات می افتم
به یاد حرفای قشنگت
عکساتو فقط نگا میکنم
یه بار...نه...ده ها بار!!!
وجودمو سراسر عشق فرامیگیره
ذره ذره تو احساس میکنم
فقط میتونم بگم که همیشه درقلب من میمونی
تو میای ...من میدونم!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:17
+2
mary jun
mary jun
من ک ب هیچ دردی نمی خورم ...
این درد ها هستند ک چپ و راست ب من می خورند ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:43
+5
mary jun
mary jun
خاطرات آدم مثل ی تیغ کند میمونه ک رو رگت میکشی !
نمیبره اما تا میتونه زخمیت میکنه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:06
+5
mary jun
mary jun
دنیا اونقد کوچیکه ک آدمایی رو ک ازشون متنفری هر روز میبینی
ولی اونقد بزرگه ک اونی ک دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من نمیدونم این دست تو دماغ کردن چه جاذبه ای داره لامصب

در اون لحظه هرچی ادمه عین بز نیگا میکنن به آدم !

اَه … ادم کوفتش میشه!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:50
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ