یافتن پست: #نمی

melika
melika


می خواهم بخوابم
خدایا مراببخش!
و اگر درخواب مردم
تمام اسباببازی هایم را بشکن،
تا بچه دیگری از آن ها استفاده نکند.
آمین!
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این روزها آدم ها چقدر درد دارند
درد پول
درد دوری
درد تنهایی
درد عشق
درد جدایی
درد خیانت
درد .....
این دردها چرا تمام نمی شوند
این روزها چقدر
یادمان میرود که زندگی کنیم

یاد کودکی بی دردمان بخیر ...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسرﻩ ﺍﺳﺘاﺘﻮﺱ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ:
" ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ...
ﺳﮓ ﺩﺍﺭﻧﺪ!
ﭼﺮﺍ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﯽ؟
ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ؟
ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ؟ "
ﻣﻨﻢ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ " :ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ "
ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭ ﺑﻼﮐﻢ ﮐﺮﺩ
خو مگه سگ چیز دیگه ای هم میگه؟؟؟

2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 16:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه ها کم کم داریم به آخر امتحانا نزدیک میشیم!!
کم کم به فکر جا و مکان خود بعد از گرفتن کارنامه ها باشید که تو این زمستونی و سرما بیرون نمونید :-Dستاد یادآوری داغ دل دانش آموزا
7 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 16:05
+2
behrooz
behrooz
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 12:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انواع جواب دادن اس ام اس بعضیاااا
--------------------
1 . یه عده هستن زیر یه دقیقه جواب میدن تپل درست حسابی...!!
آدم حس میکنه رو در رو باش وایساده قشنگ باش داره حرف میزنه...!!!
--------------------
2 . یه عده دیر جواب میدن اما کامل و خوب...!!
آدم حس تبادل نامه بش دست میده...!!
--------------------
3 . یه عده هرچی براشون میفرستی یکی دو کلمه جواب میدن...مخصوصا اوکی...!!
حس حرف زدن با کر و لال به آدم دست میده...!!
--------------------
4 . یه عده دیگه که کلا اصن جواب نمیدن هر چی بگی...!!
حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن به آدم دست میده

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو همانی
" تــــــــــو " !!

همــانــی کـــه همــیـشـہ

" בوســتـش בارم "

همــانـی کـه تــا غــصـّـه ام می گیــرב

ســر و کلّـــه اش پــیــدا می شوב

و تــا مــرا نـخنـבانـב בســﭞ بـرבار نمی شوב

هـمـانی کــــــــه همــیــشـه پـــُـر اسـﭞ از

شـور و شـاבی و زنـבگی . . .

" تــــــ♥ــــو "

همیشه هــمــانی
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:22
+3
ساناز
ساناز

در تاکسی یا بسته نمی شه یا طوری بسته می شه که راننده توی دلش یه ماه عسل با عمه ت می ره و برمی گرده !!! {-33-}

دیدگاه  •   •   •  1392/10/20 - 13:56
+8
مرضیه
مرضیه

بابام رفته هویج خریده میگه عَقلت که ناقصه ، مغزتم که کار نمیکنه بگیر این هویجو کوفت کن که حداقل چشمات برای تقلب کار کنه :|

1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/20 - 13:53
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ