یافتن پست: #نمی

hamed noori
hamed noori
وصیت کردم سنگ قبرم رو دیجیتالی کنن، هرکی اومد بجای فاتحه یه لایک بزنه دلم شاد بشه اون دنیا تا زنده هستم که لایک نمیکنین حداقل بیاین سر قبرم یه لایک بزنین
ووووووووووواااااااااااااااااااااااالللللللللللللللااااااااااااااااااااااا به قرعان
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 17:29
+8
alireza
alireza
هیچ کس نمیتونه به اندازه اونی که دوسش داری ازارت بده
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 17:23
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻻﻣﺼﺐ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﻧﺪﺍﺷﺖ ! ﻣﺜﻼ ﯾﮑﯿﺶ ﺧﻮﺩ ﻣﻦ !!! کورشم اگه دروغ بگم :D:D:D
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 15:59
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو اتاق من کسی جرأت نداره چیزی رو از رو زمین برداره…
آخه وختی سوسک میبینم نمیکشمش !
بزرگترین چیزی که دم دستم باشه میذارم روش تا اون زیر با خودش خلوت کنه و تو سکوت بمیره …
همچین آدم دلرحمی هستم من! :|:
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 15:28
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در music
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کامیار به نام نمیدونم .


[لینک]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 09:30
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه بارون باشه تو هم باشی ….
.
.
.
.
.
.
.

من می رم خونه از این قرتی بازیا خوشم نمیاد !

دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 22:38
+8
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

حالم خوب نیست …
چه خوب است ، تو این را نمی دانی و خوشحالی


دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 21:38
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
اگه یه روز بغض گلوت رو فشرد ، بهت قول نمیدم که می خندومت ولی میتونم باهات گریه کنم !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 21:26
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥



هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند ، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند


دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 21:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه دختره متولد ۱۳۸۰ برداشته استاتوس زده :
دلم برای دوران کودکیم تنگ است …
آن زمان که معنای عشق را نمیفهمیدم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به نظر شما چه جوری بکشمش که طبیعی به نظر بیاد؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 20:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ