یافتن پست: #نمی

mohsen
mohsen
سخته مرد بودن
انقدر سنگینی که واقعا احساس خفگی میکنی
احساسی که با خروار گریه کردن سبکت نمیکنه
اما فقط یه نفس عمیق میکشی و میگی شکرت خدا
اره اینه مرد بودن
:) شکرت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 20:29 توسط Mobile
+11
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی نسلی که پاشو پیش پدرمادرش دراز نمی کرد بچه هایی مثل ما تربیت کرده نسل ما بچه هایی تربیت میکنن که پاشون رو رسما میکنن تو حلقمون
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 20:01
+9
AmirAli
AmirAli
دقتی که بعضی از اساتید در تصحیح اوراق امتحانی به خرج میدن ، فوق دکترای مغز و اعصاب توی عمل جراحی ضایعه مغزی مادرزادی به خرج نمیده !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:44
+5
AmirAli
AmirAli
بعضیا آبروو هرچی دانشجووئه بردن
نه مشرووط میشن ، نه درسی رو می افتن ، حتی حذف هم نمیکنن
خجالت داره
.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می دونستی وقتی زبونت از دهنت بیرونه نمی تونی تند تند نفس بکشی !؟
.
.
.
تونستی !؟
آفرین رکس ، بگیرش !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:37
+4
AmirAli
AmirAli

یه شب انقد خوشی که از خوشی خوابت نمیبره یه شبم انقد غم داری خوابت نمیبره . ما کی خوابمون میبره پس!!؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:35
+5
mohsen
mohsen
توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم مسئول دستشویی موقع خروج میگه: آقا! ۲۰۰ تومن می شه!
من: من فقط دستمو شستم!
اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا ۲۰۰ بده
دستمو کردم جیبم ۲۰۰ تومن بهش دادم!میگه: نه! باید بری دستشویی حتما!
میگم: چرا؟
میگه: من مال حروم از گلوم پایین نمیره!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:33 توسط Mobile
+6
AmirAli
AmirAli
دوس دخدرم گــف :برو یه نوشیدنی واسم بگیر گفتم

سهیل: كولا یا پپسی ؟
دافی: كولا
سهیل: دایت یا عادی ؟
دافی: دایت
سهیل: قوطی یا شیشه ؟
دافی: قوطی
سهیل: كوچك یا بزرگ ؟
دافی: اصلا نمیخام .. واسم اب بیار
سهیل: معدنی یا لوله كشی ؟
دافی: اب معدنی
سهیل: سرد یا گرم ؟
دافی: میزنمتـــــــــا
سهیل: با چوب یا دمپایی ؟
دافی: حیووووووووووووووون
سهیل: خر یا سگ ؟
دافی: گمشو از جلو چشام
سهیل: پیاده یا با دو ؟
دافی: با هرچی بــــــرو فقط نبینمت
سهیل: باهام میای یا تنها برم ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:21
+3
AmirAli
AmirAli
باید زیاد مطالعه کنیم تا بدانیم که هیچ نمی دانیم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:08
+4
alireza
alireza
مورد داشتیم صندلی پسره صدا میداده دختر برگشته گفته:چرا انقدر صداشو دارمیاری؟؟؟؟؟؟
پسر جواب داده: خودت بیا بشین روش خفش کن/
من دیگه هیچی نمیگم/////

دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 17:30
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ