یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

استادﺭﯾﺎﺿﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻨﺪ ...
ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ
ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ :
ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ...
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ؟
ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.
حفه شو بشین سره جات … ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ﺍﻻﻥ
۴ ﺗﺮﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﯼ
هیچی دیگه ، ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﺟﺰﻭﻩ ﺭﻭ ﻧﻮﺷﺘم:| بی جنبه:|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به همیــــن دكمــه ی عریـض كیبورد قســـم ...

یه مـگـسه تو خونه مون هست انقد نکشـــتیـمش پیـــر شده دیگه نمی تونه پرواز کنه راه میره برا خودش :))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:52
+3
AmirAli
AmirAli
قیافه یارو یه جوریه که مگسم روش نمیشینه
اونوقت اسم بلوتوثش رو گذاشته : “دزد دلها”!!!

آخرین ویرایش توسط AmirAliA1 در [1392/09/26 - 19:44]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدونم جریان چیه هروقت تنهایی قلییون میکشم بهم حال نمیده
دوست دارم یکی باشه با هم بکشیم
بعد وقتی یکی هست با هم میکشیم
دوست ندارم بهش بدم بکشه !!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:40
+4
AmirAli
AmirAli
عایا از خشکی پوست خود رنج میبرید؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

عایا خجالت نمیکشید؟ملت سرطان پوست دارن هیچی نمیگن...
اینم شد درد؟؟؟ ها؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:12
+3
محمد
محمد
مورد داشتیم دختره اومده از بالا ساختمون بپره خودکشی کنه کلیپسش از این پر پریا بوده الان یه هفته ست رو اسمونه نمیتونه بیاد پایین!^ــــــ^
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:12
+4
AmirAli
AmirAli
بعضـــــــــ ی وقــــت‌ها یـکی طوری میسوزونتت کــــــ ه هزار نــــــفر نمیتونن خامـــــوشت کنن . …. … ……… بعضی وقـــــــت هــ ـا یکی طوری خاموشت میــکـنـــــــ ه که هزار نفر نمیتونن روشنتــــــــ کنـــ ـ ــن.
.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:00
+5
بهناز جوجو
بهناز جوجو

دستهایم خالی اند... جای خالی دست او را هیچکس برایم پر نمی کند... راست می گفت "شاملو": "دست خالی را باید بر سر کوبید" ...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 18:44
+5
AmirAli
AmirAli
پزشکان معتقد اند که مصرف روزانه یک سیب از سکته های قلبی جلوگیری می کنه ...!

+


+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+


+


خب همین ثابت میکنه که اگه جای یک سیب از "دو سیب" استفاده کنیم، سکته مغزی رو هم ساپورت میکنه....حالا اگه "دوسیب نعناع" باشه که دیگه امراض گوارشی هم سراغمون نمیاد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 17:30
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

اصولا به بعضی ها باید گفت:



به ما نمیخوری ...



اگه هم بخوری , به مانع میخوری ...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 17:05
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ