یافتن پست: #نمی

مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
درود به تمامی کاربران گرامی

باتوجه به مشکل پیش آمده بخشی از دیدگاه ها و امتیازات کاربران متاسفانه حذف شده


باعرض پوزش بابت مشکل بوجود آمده 

کاربرانی که امتیاز آنها کم شده درصورت تمایل برای بنده پیام خصوصی ارسال کنند تا امتیاز کسر شده آنها بازگردانده شود

درصورت بروز هرگونه مشکل میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی و یا ارسال پیام خصوصی با ما ارتباط برقرار نمایید
3 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 13:17
+9
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
رفتگر پیر پارک شاید نمیداند با هر جارویی که میکشد دل ها و خاطره های پرپر شده ای را خاکروبه میکند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:45
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
رفتگر پیر پارک شاید نمیداند با هر جارویی که میکشد دل ها و خاطره های پرپر شده ای را خاکروبه میکند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:41
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اونائی که به چیزای بی ادبی علاقه دارن این پست رو بخونن+18
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نیت سرشماری شماست ، وگرنه ما که چیز بی ادبی نمی گیم !!!!!:D:D:D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:00
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

چشمم دیگر آب نمیخورد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

لـامـَصـَب رانـــــی اَم گرفتم نخورد:D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 19:50
+3
محمد
محمد
بعضی شبا که خوابم نمیبره یجوری که مغزم بشنوه میگم خوووووب برم
یه کتابی بیارم بخونم...
هیچی دیگه اصن بیهوش میشم...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 19:35
+4
محمد
محمد
ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﭘﯿﺞ ﻣﺴﯽ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺯﺩﻩ : ﭼﺮﺍ ﺗﻮ pes 2014 ﺩﺭﺳﺖ ﭘﺎﺱ ﻧﻤﯿﺪﯼ مرتیکه؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 18:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نـــــحـــوه بــــهــــم زدن دخــــتــر و پـــســرای ایــــرانــــــی...!

.

.

.

-خیلی پستی دیگه نمیخوام ریختت و ببینم. بای

ـ نمی دونم واسه چی ناراحت شدی اما هرجور راحتی. بای

-نمیدونی؟ نبایدم بدونی معلوم نیست حواست کجا پرته خاک تو سرت. بای

ـ مسخره عوضی حرف دهنت و بفهم اصلآ برو به جهنم. بای

-واقعآ که... انقد راحت میگی برو معلومه یه ریگی به کفشت هست. بای

ـ فعلآ که همه ریگاتو کفش توئه خودت این مسخره بازی رو راه انداختی.بای

-من؟ من؟ تو واست مهم نیست.بمیرم برم. بای

ـ خب وقتی میگی دیگه نمیخوای ریختم و ببینی دیگه چی بگم. بای

-خب من معذرت میخوام

ـ هرچی دلت میخواست گفتی بعد میگی...

-عــــــــــشقـــــــــــــــــــــم؟ منو ببخش دیگه

ـ باشه اما دیگه تکرار نشه ها!!!

-مثلآ تکرار شه چه کار می کنی؟

ـ باهات به هم میزنم

-همون پس دنبال بهونه میگردی من و دست به سر کنی... چیه از من خوشگل تره؟ مایه داره؟

ـ کلآ دیگه نبینمت دورو برم.بای

دوباره از بالا به پایین...

.

والا:)))))))))))))

.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 17:12
+3
AmirAli
AmirAli
تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی، همیشه وقتی طرف می فهمه بچه دار نمی شه همه بچه ها از ماشینای بغلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای می کنن و می خندن!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:42
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ