یافتن پست: #نمی

محمد
محمد
زندگی جریان دارد

جریان دارد

اما در من و تو بودن ها
2 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:52
+3
محمد
محمد
هیچ وقت اگر تو را با کسی ببینم حسودی نمیکنم..!!!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها....!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
8 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:46
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شخصی در طبقه ی بیستم آپارتمانی زندگی میکرد،هر وقت می خواست به تنهایی به طبقه ی خود برود ،تا طبقه ی ۱۵ را با آسانسور و ۵ طبقه دیگر را از پله استفاده می کرد . چرا ؟؟؟
8 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:24
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺑﻌﻀﯽ ﺩﺧﺘﺮا ؛ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺯﯾﺮ ﭼﺸﻤﺸﻮنو ﺧﻂ ﻣﯿﮑﺸﻦ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺑﯿﺎﺩ {-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از اون گلـــه نـکــن … وقـتـــی تـــو جــا خـــالـــی دادی …! . . .

اون بغـلــــم کـــرد تـــا زمیـــن نـخــــورم….!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تفاوت جواب دادن مامان و بابای من :
مامان کیف منو ندیدی؟
مامان: اینقدر دست و پا چلفتی هستی همیشه وسیله هات گم میشن...شلخته بی انظباط تنبل...یه نگاه به اتاقت بنداز شتر با بارش گم میشه توش...همیشه نامرتب و بی نظم بودی برای همین که به هیچ جا نمیرسی ..الان یه کیف گم میکنی پس فردا چطوری میخوای زن بگیری..واقعا من موندم تو چطور تو اون کثافت دونی زندگی میکنی ...همیشه بوی گند میده
یکمی به خودت بیا..یکمی به فکر اینده ات باش تا کی می خوای علاف باشی ..وسایلات رو یه جای مشخص بزار..مرتب کن این اشغال دونی رو ...تا جمع نکردی اینجا رو حق نداری نه از ناهار نه از شام حرف بزنی.....
حالت دوم:
بابا کیف منو ندیدی؟
بابام : نه.
نتیجه میگیرم همیشه از پدرتون ادرس وسایل های گمشده اتون رو بگیرید
:|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
7 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نگرانم!‌ ولی چه باید كرد
عشق، دلواپسی نمی‌فهمد
درد من، خط ِ میخی است عزیز
درد من را كسی نمی‌فهمد !

بغض كردن میان خندیدن
تكیه دادن به كوه نامرئی
خسته‌ام از ضوابط عُرفی
خسته‌ام از روابط شرعی...

هیچ‌كس،‌ هیچ‌كس نمی‌داند
به نگاهت چه عادتی دارم
هیچ فرقی نمی‌كند دیگر:
ــ‌ اینكه با تو چه نسبتی دارم ــ

تف به هرچه اصـول، هرچه فـُروع
تف به هرچه ثواب، هرچه گناه
توی تاریك‌خانه‌ی دنیا
عقل جن است و عشق بسم‌الله !

« چشم‌هایت نگاه خیسم را
مثل برق سه‌فاز می‌گیرد»
تو برایم جرقه‌ای وقتی
خانه را بوی گاز می‌گیرد !

زیر آتش‌فشان جنگ تو هم
یخ هرچیز آب خواهد شد
مثل یك سرزمین بی‌سرباز
همه‌چیزم خراب خواهد شد ...

تو مرا زجر می‌دهی عشقم
مازوخیسمی كه دوستش دارم
من به اشغال تو درآمده‌ام،
" صهیونیسمی كه دوستش دارم "




...یاسر قنبرلو...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:03
+5
بهناز جوجو
بهناز جوجو

عاشق اونیم که می تونه منو بخندونه وقتـــــی نمی خوام حتی لبخند بزنم...

1 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 14:19
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ