یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/29 - 14:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/29 - 13:57
+2
محمد
محمد
مرسی که هستی و هستی را رنگ می آمیزی
هیچ چیز از تو نمی خواهم
فقط باش ، فقط بخند ، فقط راه برو …
نه !!! راه نرو …
میترسم پلک بزنم و دیگر نباشی !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/29 - 00:33
+5
محمد
محمد
هیچکس نمیفهمد... پالتو با دستکش های چرم کافی نیست...گاهی بیرون رفتن در این هوا ، دل گرم میخواهد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/29 - 00:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داغونم کرد اون نامردی که نصفه ساندویچمو از تو یخچال برداشت خورد …
خووووب بی ادب نمیدونی با چه ذوقی رفتم سره یخچال ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 22:03
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 21:45
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینی اینقدری که ما ایرانیا به ماه تولدمون می نازیما

آمریکا به این همه تکنولوژی ودم و دستگاه و تشکیلاتش نمی نازه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 21:44
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به بعضیام باس بگم: به ما که نمیخوری حداقل ۲ پیک بزن ... شاید به در و دیوار بخوری !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 21:40
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هروقت خیلی خوشحال می‌شم وسطش یکم فک می‌کنم ببینم کجای کار می‌لنگه
که من انقدر خوشحالم
اصولا باید یه ضدحالی باشه توش نمی‌شه همینجوری که!:|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 21:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگم یه وخ از ما بد نشه این همه پست میزارم لایک نمیکنید ها

راحت باشین اصلا به خودتون زحمت ندینا یه وخ مهره کمرتون با تکون دادن انگشت شصتتون درد میگیره شرمندتون میشم


والااااا.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 20:47
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ