یافتن پست: #نمی

melika
melika
اعترافه یکی از بچه ها
اعتراف میکنم راهنمایی که بودم به شدت جو گیر بودم، همسایگیمون یه خانومه بود که تازه از شوهرش طلاق گرفته بود، شوهره هم هر روز میومد و جلو در خونش سر و صدا راه مینداخت، خیلی دلم واسه خانومه میسوخت، یه روز که طرف اومده بود عربده کشی تصمیم گرفتم که برم و جلوش در بیام، رفتم تو کوچه و گفتم آهای چیکارش داری؟ یارو نه نگاه بم انداخت و یه پوزخندی زد و به کارش ادمه داد ، منم سه پیچش شدم ، وقتی دید من بیخیالش نمیشم گفت اصلا تو چیکارشی؟ منم جوگیر، گفتم لعنتی زنمه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/1 - 20:34
+6
melika
melika

اعتراف میکنم به عنوان 1 مهندس میخواستم دیوار رو سوراخ کنم، شک داشتم که از زیر جایی که میخوام سوراخ کنم سیم برق رد شده باشه، واسه اینکه برق نگیرتم فیوز رو قطع کردم، تازه وقتی دیدم دریل کار نمیکنه کلی غصه خوردم که دریل سوخت !!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/1 - 20:30
+5
AmirAli
AmirAli
مرد : ناهار چی داریم ؟

زن : ماکارونی

مرد : نمی خورم دوست ندارم

زن : چطور شنبه و یک شنبه و دو شنبه و سه شنبه وچهار شنبه و پنج شنبه خوردی دوست داشتی ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/30 - 13:20
+10
AmirAli
AmirAli

موبایل داداشمو دزدیدن ولی نمیره شکایت کنه دلیلشم اینه :


اگه با دزده روبرو بشم و مسیجامو خونده باشه


آبروم میره نمیتونم تو چشماش نگاه کنم !!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/30 - 13:17
+10
AmirAli
AmirAli

زمان مدرسه هم اینایی که اتود نوک هفت دهم داشتن


همیشه توی ذهنم تو یه دسته‌بندی جدا قرار می‌گرفتن .


اینایی که به ما نمی‌خورن !


.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/30 - 13:01
+4
AmirAli
AmirAli

بعضی ها اسمشان آدم است توباورنکن


گاهی کاری می کنند که ازهیچ گرگی بر نمی آید


دیدگاه  •   •   •  1392/09/30 - 09:42
+4
AmirAli
AmirAli

و خدایی که تنهاست


ولی هرگز تنهایت نمی گذارد



دیدگاه  •   •   •  1392/09/30 - 09:39
+5
محمد
محمد
لامصبا یه طوری پستام رو لایک نمیکنید انگار من و-ی-چ-ت-رو ف-ل-ت-ر  کردم ^_^:D
آخرین ویرایش توسط Mohammad در [1392/09/29 - 23:39]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/29 - 23:36
+6
محمد
محمد
ﻻﻣﺼﺐ ﺑﻌﻀﯿﺎم ﻫﺴﺘﻦ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﻧﺪﺍﺷﺖ!
ﻣﺜﻼ ﯾﮑﯿﺶ ﺧﻮﺩ ﻣﻦ با اين حال و روزم دارم پست ميزارم واستون
دیدگاه  •   •   •  1392/09/29 - 23:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه

بیا تو باهاش حرف بزن …

نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو .
دیدگاه  •   •   •  1392/09/29 - 17:10
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ