این توقع زیادیه واقعا؟
خب همیشه نباید بهترینو بخوای
همیشه بهترینها روئ می خوام و باید داشته باشم این توقع زیادیه عایا
خدایکی ازبهترینارو بهت داد ولی انداختیش دور .نگار؟
چی شد ج نمیدی؟