یافتن پست: #نمی

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
وقت و بی وقت سرش نمی شود
“خاطرات تو”
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:33
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

براى باهم بودن ، بهانه مى خواهم ، ببین دستهایم دراز است
چرا بهانه دستم نمی دهى ؟ !


دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:31
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بعضیام دلتو که میدی بهشون پس میارن ، اما انقد له شده دیگه خودتم نمیدونی باهاش چیکار کنی !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معلم ورزش به دانش آموز گفت : بخوابید رو زمین و رکاب بزنید.
یکی از دانش آموزان پایش را بالا گرفته بود ولی تکان نمی داد معلم از او پرسید چرا رکاب نمی زنی؟ جواب داد: چون دوچرخه ام تو سرازیری افتاده=))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻨﺪ ...
ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ
ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ :
ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ...
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ؟
ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮒوه ﻧﺨﻮﺭ بشین سره جات … ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎﺭﻭ  ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ﺍﻻﻥ
۴ ﺗﺮﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﯼ
هیچی دیگه ، ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﺟﺰﻭﻩ ﺭﻭ ﻧﻮﺷﺘﻢ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ؟
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟
ﻣﻦ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺳﻌﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ، ﻧﻤﯿﺸﻪ!
ﻫﻤﺶ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻪ!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:40
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سردم است …
و دیگر “دوستت دارم” تو هم گرمم نمی کند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:33
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
و صدایی که هم اکنون نمی شنوید …
سکوت یک مرد دلتنگ است !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:28
+5
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
عاشق انتقامم ولیکن بخشش
شیرینی ای توش هست که نمیشه وصفش کرد // عاشق خود شناسیم و ضعف رو باس کشفش کرد
ترس رو باس دفنش کرد // هدفـــــــ رو باس شناخت و بعدم سمتش رفت
عاشق وقتیم که منم و خدا و بس // فرشته‌ ها دست ، حاجیت رقص
مسته مست میگیرم جشن // که مال دنیا هیچه پشم
تش مرگه عشق هست // پس ، میشه نشست ، چشم رو بست
رسید به اصل اصلا" یه چی‌ دیگست این عشق // میکنم خاکـــــــ رو ترکـــــــ و میشم به آسمون وصل
روم رو میکنم به سمت زمین // نشون میدم یه شصت
بـیــ ــااااه... 
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:02
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ