یافتن پست: #نمی

xroyal54
xroyal54
دقت کردید تو اتوبوس قسمت مردونه حتی اگه درحال انفجارهم باشه هیشکی جرات نداره بیادتوقسمت زنونه اما زناهروقت عشقشون بکشه میرن تو قسمت مردونه!
واین چیزیونشون نمیده جزاعتمادبنفس خانوماوترس آقایون!
خانوما هوراااااااااا قابل نداشت!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلفنی که زنگ نمی زند نیاز به اختراع نداشت !!
حوصله ات سر رفته بود"چسب زخم"اختراع می کردی
می چسباندیم روی این ترک های قلب صاحب مرده مان
و غصه ی زنگ نخوردن تلفنی که اختراعش کرده ای را
نمی خوردیم !
ساده بگویم گراهام بل عزیز !
حال این روزهای مرا توهم مقصری ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بزرگترین مصیبت میدونید چیه ؟
اینکه کسی نتونه احساسشو بیان کنه
نه اینکه شعر بگه نه
نه اینکه قطعه ادبی بگه نه
فقط با کلمات طوری حرف بزنه که مخاطبش
اونطرف مثلا اگه جاش گرمه وطرفش میگه
سردمه
سرمارو احساس کنه
گاهی حتی کلمه هم لازم نیس
فقط روح ها به هم میپیوندند
واصلا حرفی زده نمیشه
میبینی دوستت که مجازیه
مثلا تهرانه یا همدانه یا شیرازه
یعنی کیلومتر ها فاصله داره
ودرست تو لحظه ای که تو به فکر چیزی هستی
یه یاداشت برات میفرسته
دقیقا اونیه که میخواستی
فدای همه دوستایی که روحشون بسته به جونمه
ومن خوشبختم
خوشبختم که شما ها رو دارم
باور کنید اگه این نوشته ها نبود
اگه اون کامنتها ویاداشتها وپیامها نبود
خیلی وقت پیشا ترکیده بود
این اتشفشان بغضهای گلوگیرم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 16:27
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
یعنی اینقدر که دخترها دنبال شوهر میگردن اون سنجابه تو عصر یخبندان دنبال فندوق نمیگرده
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 15:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوست پسر چیست؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ﻫﯿﭽﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﺍﻻ ﯾﻪ ﺁﺩﻡ ﺍﻟﮑﯿﻪ،ﻫﯽ ﺍﺱ ﻣﯿﺪﻩ ﺗﻮﺍﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﯼ ﺷﺎﺭﮊﺕ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯾﺖ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩ :))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 15:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن تو جهنم چند مدل دقیقا مثل خودتون رو میارن میشونن سر کلاس شما باید برین بهشون درس بدین تا اونا یاد نگیرن هم نمیزارن از کلاس برین بیرون
حالا دو راه دارین :
یاا ز این به بعد سر کلاسا نخوابین
یا تبدیل بشید به یک انسان درست کار که اصلا گناهی ازش سر نمیزنه
البته دومی رو پیشنهاد میکنم راحت تره
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 14:32
+3
mitra
mitra
سرعت اینترنت در حد زیر صفر،هیچ جا رو باز نمیکنه فقط بلده دهن منو باز کنه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 01:35
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
.....این روزهــا میگذرند .... ..........امــا................ .....مــــن از این روزهــا نمی گذرمــ !!.........
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 22:36
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ