Mohammad Mahdi
من همیشه "می خندم"
با "همه کس" نمیپرم...
"غرور" دارم ولی نه واسه دوستام و کسایی که دوسشون دارم...
با همه "صافم"
بد باشی "شاید" تحمل کنم...
ولی
از "حدت" که بگذری...
دیگه "ادم" حسابت نمیکنم...
"زیر پام لهت میکنم"
با "همه کس" نمیپرم...
"غرور" دارم ولی نه واسه دوستام و کسایی که دوسشون دارم...
با همه "صافم"
بد باشی "شاید" تحمل کنم...
ولی
از "حدت" که بگذری...
دیگه "ادم" حسابت نمیکنم...
"زیر پام لهت میکنم"










