یافتن پست: #نمی

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
من همیشه "می خندم"
با "همه کس" نمیپرم...
"غرور" دارم ولی نه واسه دوستام و کسایی که دوسشون دارم...
با همه "صافم"
بد باشی "شاید" تحمل کنم...
ولی
از "حدت" که بگذری...
دیگه "ادم" حسابت نمیکنم...
"زیر پام لهت میکنم"
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 22:22
+7
AmirAli
AmirAli
شاید راه رو عوضی برم،

اما...

با یه عوضی راه نمیرم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 21:10
+8
محمد
محمد
سخت است...
اینکه: کسی که هر روز قول میگرفت که تنهایش نگذاری..
حال به یکباره قسم أت دهد که مزاحمش نباشی!!
نمیدانم خط رو خط شده بود یا دل رو دل
.
.
 ولی کاش میدانست که اولین ها فراموش نمیشوند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 21:05
+3
AmirAli
AmirAli
چرا از همون ماده ای که تو شامپو بچه استفاده میکنن

که چشمو نمیسوزونه تو شامپوی ماها استفاده نمیکنن؟

چش ما چش سگه !؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:35
+3
AmirAli
AmirAli
گفتگوی کاملاً جدی بین دو دخدر در تاکسی : اولی : مربی تئاترمون قبلاً دستش تومور داشته ! دومی : تومور مغزی ؟! اولی : نمی دونم ، اونشو نگفت !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

امروز گوشی بابام رو بدون این که بفهمه برداشتم و اسمم رو از “اسم خودم” به ” ۲۰۰۰۹۰۲۲ ” تغییر دادم. بعد با گوشی خودم این پیامک رو براش فرستادم: ” مشترک گرامی، ضمن عرض تبریک ، به عرض میرساند شما در قرعه کشی همراه اول به مناسبت طرح تابستانی همرا اول، برنده یک دستگاه خودروی mazda 3 شده اید. ضمن عرض تبریک لطفا جهت دریافت جایزه عدد (یه عدد ده رقمی) را به همین شماره بفرستید. "هیچکس تنها نیست. همراه اول ” بنده خدا از ظهر تا حالا بالای بیست بار اون کد(عدد ده رقمی) رو داره برام میفرسته و من هر دفعه بهش جواب میدم: …” مشترک گرامی کد ارسالی شما صحیح نمیباشد.لطفا مجددا ارسال فرمائید” الان اسمس داده : برو گمشو همراه اول منم اسمس دادم: مشترک گرامی حالا که فحش میدهید مزدا که سهل است پیکان هم بهتون نمیدیم ...!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 19:59
+5
محمد
محمد

اگه میدونستیم قدرت بدنی که یک زن موقع زایمان از دست میده برابره با قدرت بدنی 1روز کار 16کارگر معدنه هیچوقت با مادرانمون تندی نمیکردیم!! به امید سلامتیه همه ی مادران مهربوووون
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 19:52
+4
EHSAN
EHSAN
درخت سایه اش را بی دریغ به تو می بخشد و خورشید گرمایش را و گل شمیم خوشش را باران طراوتش را و آسمان برکتش را و رود قطره قطره آبش را و پرنده نوای دل انگیزش را و همه و همه بخشیدن را از خدایی آموخته اند که آنها را زیبا آفریده … زیباترین آفریده خدا انسان است ! تو برای بخشیدن چه داری ؟ ثروتت ؟ دانشت ؟ جانت ؟ همه این ها خوب است اما چرا از گنج بی پایانی که در وجودت داری خرج نمی کنی ؟ محبت ! حاضری آنرا ببخشی ؟ با خنده ای بر لبت یا اخلاقی خوش یا دستان پرمهری که بر سر کودکی خسته از کار می کشی یا با محبتی که به عشقت می کنی یا … مطمئن باش گنجت تمام نمی شود بلکه زیاد خواهد شد پس از بخشیدنش دریغ نکن !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 19:38
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ