یافتن پست: #نمی

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دست و دلم به هیچ نمیرفت دستم را گرفتی ، دلم رفت !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 15:05
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شما یادتون نمیاد ، یه زمانی بود که فیس بوک و فتوشاپ و این چیزا نبود ، دخترا با شله زرد و آش نذری دلبری میکردن
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 14:06
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
از نفس افتاده اند ! دیگر صدای خش خش شان نمی آید ، برگ ها هم پاییز نبودنت را تاب نیاورده اند ، کاش زودتر تمام شود
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 13:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 22:49
+5
AmiR
AmiR
 قطعه اول ترانه
رفتن


بی ت. بودن کار من نیست اینم خودت میدونی                                                                  
                              تو که اینو میدونی چرا باز تنهام میذاری
تا دلت نرفته جای دیگه با حرف اینو اون                                                    
                                      بیا برگرد کنارم که بی تو بودن کار من نیست
بغض تو باگریه من با شکستن باز نمیشه                                                     
                                             نمیدونم کجای کار من ایراد داشت که اینطور شدش
که با سکوتت هر چی بین ما بودو از بین بردی عشق پاک من                                       
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 22:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

✿دلشوره عجیبی دارم!!!
مدام دستِ زمان را می گیرم
که بی تو نگذرد
وخاطراتت دور نشوند،
قدیمی نشوند،
ونزدیک به خودم بمانند
دست پاچه ام!!!
یک لیوان آب هم در دستم بند نمی شود
حواسم نیست
اصلا یادم نمی یاد
که بی تـــو
چند بار شکسته ام!!؟؟
چند بار در خودم
تــو و خودم را برای همیشه
کشته ام!!!
تعریف ندارد
نبود تــو
نمی شود آن را نوشت
یا چیزی نیست که بشود آن را نقش بست
باید هر روز با بغض
بیل کلنگی بیاورم
وخودم را
میان خاطره ای از تــو خاک کنم . . .

√آن قدر نیمه ی خالیم را دیدی،که نیم دیگرم هوس خالی شدن کرد!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 22:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به سلامتی من
منی که الان دلم واسه یه بی معرفت تنگه
منی که بغضمو جلو همه قورت میدم,که یه وقت گریه نکنم
منی که هر آهنگی گوش میدم,فقط یاد یه نفر میفتم!!!
منی که تا میام حرف بزنم و کاری کنم سریع میگم:بیخیال!
منی که شبا از تنهایی و بی رویا بودن,با هدفون تو گوش میخوابم
منی که این روزا تو دنیای مجازی غرق شدم
منی که حتی دیگه نمیدونم چه مرگمه,و چه ریختی باید خودمو خالی کنم
منی که نامردی رو در حقم تموم کردن,و هنوزم دلم بلد نیست نبخشتشون
آره رفیق
به سلامتی من منی که حال و روزم شدید طوفانیه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 21:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه بار عاشق شده بودم رفتم تو اتاق درو رو خودم بستم بعداز یه ساعت صدام کردن که بیا شام بخور داره سرد میشه، گفتم :من دیگه هیچی نمیخورم ، میخوام بمیــــــــرم
گفتن : شام ماکارونیه ، ته دیگ سیب زمینی هم داره
كه خیلی دوس داری
... یــَعــنــی از ماکارونی بیشتر دوســتـش داشتی !؟

لـامصبـــــا نقطـــه ضعـــفِ منـــو پیـــدا کــــرده بـــودن

دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 21:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




آهای مخاطب خاص
خیلی دلم می خواد لبامو بذارم رو لبات اما مامانم نمی ذاره، می گه نوشابه رو باید با نی بخوری!




دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 21:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی قلیون می کشم

همۀ سلولای بدنم می گن:دوستت داریم

این وسط ریه ام هم یه چیزهایی می گه

اما چون اینجا زن و بچه ست نمی تونم بازگو کنم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 21:06
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ