یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺍﺻﺼﺼﻼ ﺑﯿﻨﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮﻡ ﻓﺮﻕ
ﻧﻤﯿﺬﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﻪ
.
.
.
.
.
ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ : ((((((( ﯾﻪ
ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺁﺩﻣﻪ ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﺍﯾﻢ ﻣﻦ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 15:08
+1
zohre
zohre

نمیدانم این حال وهوای خویش راچگونه توصیف کنم... شایدخاموش بودن بهترین بیانگر بی تابی درونم باشد...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 12:25
+4
zohre
zohre

لعنت بر نبودنت، که با هیچ بودنی جبران نمیشود...!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 11:41
+6
محمد
محمد
دیگر صدایت نمی زنم
می ترسم اسمت را عوض کرده باشی
و صدایم
روی شانه ی غریبه ای
از من دور شود .
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 21:47
+5
محمد
محمد
+ چـرا همـیشـه مـن درک کنم ،
مـن کوتـاه بـیام ، مـن قـورت بدم ، مـن مراعات کنـم ،
مـن محـبت کـنم ، مـن . . . . .
اصـن مـن اینارو انجام بـدم
مگـه نمیـگن از هر دس بـدی از
هـمون ....؟
پس چـرا تمـوم توقـع ها 1 طـرفه اس ؟
مـن و با فـولاد اشـتبا گرفـتن ...
منـم آدمم بـابـا ،
بیـشتر از همـه هم بـه رعـایت ایـن چیـزا احـتیاج دارم ...
انقـد که اینـجوری بـود ، شدم
پر از غــرور ، شـدم سنـگ ...
پس هــــــــــیس ..+
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 21:40
+3
محمد
محمد
اگه تونستین زبونتونو از دهنتون در بیارینو بگین ژ
.
.
.

.









.
.
 حتما الان داری مثل دیوونه ها زبونتو در اوردی و میگی ژ و قطعا نمی تونی !.:D
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 20:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 20:12
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همســــــر ایــنده ی عزیــــــــزم حلـــالتــــــــ نمیکنم
این پــــــولایی که داری خـــــرج دختر های مـــردم میکنی
حقــــــــــــــه منـــــــــه بیشعـــــــــور :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 19:26
+6
زهرا
زهرا

سخت است... اینکه: کسی که هر روز قول میگرفت که تنهایش نگذاری.. حال به یکباره قسم أت دهد که مزاحمش نباشی!! نمیدانم خط رو خط شده بود یا دل رو دل . . ولی کاش میدانست که اولین ها فراموش نمیشوند

دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 18:57
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/5 - 15:16
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ