یافتن پست: #نمی

AmiR
AmiR
قطعه سوم وپایانی ترانه
رفتن

حرفات که قلبمو شکست
دستات که مال من نبود
دلت که مال من نبود
هیچ کسی به انداره تو با رفتنش داغونم نکردش
هنوز از رفنت زیاد نمیگذره که حالم اینجوری شده
حالا که رفتی برو بسلامت کورشم اگه نتونم ببیننم خوشبختی تو
تو خاطراتی ه از من داریو پاک کرد ولی من نه همشو نگه میدارم
از اون بوسه اول و دوستدارم گفتنت تا اون آخرش که بی صدا گذاشتیو رفتی
حالا من اینجا تکو تنها نشستم روبه رو ی عکست همراه با سیگاری که اسمتو روش نوشتم تا با کشیدن اون استم تو ذره ای از وجود من بشه
عشقم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:59
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺧﻮﺑﯿﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺳﺮﺩ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎ ﻫﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯿﺸﻪ ﺻﻔﺤﻪ ﮔﻮﺷﯽ ﺭﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮﺩ ... ﺗﺎﺑﺴﺘﻮﻥ ﻧﻤﯿﺸﺪ ... ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻒ ﺗﻔﯿﺶ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ‎ :D
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:49
+5
sahar
sahar
آﺩﻣﺎﯼ ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻋﺎﺷﻖ میشن . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺣﺴﺎﺳﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺮﻭﺯ ﻣﯿﺪﻥ . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻬﺖ میگن ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻥ . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺩﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺗﻨﻬﺎﺕ میزارن . . .
ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺯﺧﻤﯽ ﺑﺸﻦ , ﺳﺎﮐﺖ میشن ، ﭼﯿﺰﯼ نمیگن ،
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺮﻥ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ هیچوقت ﺑﺮ نمیگردن !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:46
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

می گویند که ساکتـــم ! حــکایتمــــان را بــرای هرکه بگویــم باورش نمی شود که ... آن همه عشـــق ... آن همه نیـــاز ... آن همه امیـــد... ولی این همه حســـــرت …


 


دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:19
+6
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 22:37
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساعت شیش صبح تو رادیو گفت :با هرکی قهرین همین الان بهش زنگ بزنین و آشتی کنین والا با هرکی هم آشتی باشیم اون موقع صبح بهش زنگ بزنیم دیگه اسممونو نمیاره...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:40
+5
xroyal54
xroyal54
نفهمی دردیست که فرد را نمی کشد
اما اطرافیان را دق مرگ می کند!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 20:26
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺷﻮﺧﯽ ﮐﻨﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﮋﺩﻩ ﺑﺪﻩ ،
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﻵﻥ ﻓﯿﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭﯾﻪ ، ﺗﻮ ﻃﺮﺡ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ:D
۲۲ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺷﺪﻡ !

ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺷﺎﻧﺲ ﺩﺍﺷﺘﻢ بچه ای ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﻧﺼﯿﺒﻢ ﻧﻤﯿﺸﺪ !:|
:|ﻣﻦ :|

ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ:

ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﻭﻡ:|

همراه وسط :|


همراه یکی مونده به آخر:|

ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ:D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 19:23
+3
zohre
zohre

دست هایم را کسی نمیگیرد در جیب میگزارم... شاید در ته جیبم خاطره ای مانده که هنوز گرم است

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 18:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سرامتحان بودیم به پسره میگم برسونیا ... !!
.
.
.
.
.
.
.
میگه چی رو ؟!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگم سلام گرممو به عمت دیگه !!
هر چی میخوام اسم عمه ها رو نیارم نمیشه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 16:21
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ