یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساده که می شوی، همه چیز خوب می شود
خودت، غمت، مشکلت، غصه ات
هوای شهرت و آدمهای اطرافت
یک آدم ساده که باشی
برایت فرقی نمی کند که تجمل چیست
که قیمت تویوتا لندکروز چند است..!
فلان بنز آخرین مدل، چند ایربگ دارد!
مهم نیست، نیاوران کجاست
شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه کدام حوالی اند..!
رستوران چینی ها، گران ترین غذایش چیست..!!
ساده که باشی
همیشه در جیبت آبنبات پیدا می شود...
همیشه لبخند بر لب داری
بر روی جدولهای کنار خیابان راه می روی
و یا به یک فقیر یک پنجاه تومانی بدهی و با لبخند امیدوارش کنی...
زیر باران، دهانت را باز کنی و چند قطره بنوشی
آدم برفی که درست می کنی، شال گردنت را به او ببخشی...!
ساده که باشی
همین که بدانی بربری و لواش چند است، کفایت می کند...
نیازی به غذای چینی نیست، نان و پنیر هم خوب است....
آدمهای ساده بوی ناب آدم می دهند؛ ساده اند نه ساده لوح...
با صفاهستند و دوست داشتنی نه پیچیده و هفت خط
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.اخبار داره نشون میده که واسه یه میمون 52 ساله تولد گرفتن،
من میگم: میمونم نشدیم واسمون تولد بگیرن!

بابام میگه: واسه هر میمونی که تولد نمیگیرن!X
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 14:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ اصولا هیچوقت ﯾﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺭﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ ؛ ۶ ، ۷ ﺑﺎﺭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ مطمئن ﺷﻢ قشنگ ﺭ.ی.د.ﻡ !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 14:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدونم چرا وقتی اس ام اس خالی میفرستی برای کسی،
انگلیسی حساب میشه؟!!!
شاید من بخوام فارسی سکـــــوت کنم!
:|

والاااا
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 14:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 13:09
+5
AmiR
AmiR
بازم دارم اشتباه قبلمو تکرار میکنم
اشتباهی خیلی از تکرارش خوشم میاد
اونم فقط از شروعشون اصلا از پایانش خوشم نمیادش

من به شخصا دوستدارم تا آخر عمرم حتی تو اون دنیا این اشتباهو تکرار کنم

(فکر کنم خدا منو بخاطر عاشقی به حبص عبد عشق در اورده
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 10:58
+6
محمدحسین بیت حردان
محمدحسین بیت حردان
سلام من حرف دلم را با شما می گویم ،از استاد بد اخلاق خوشم نمی اید چون در کلاس  همه بچه ها بی حال می شویم ، نمی دانیم چرا.....{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 10:39
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻨﺪ ...
ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ

ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ :
ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ...
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ؟
ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮒوه ﻧﺨﻮﺭ بشین سره جات … ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎﺭﻭ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ﺍﻻﻥ
۴ ﺗﺮﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭی

{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 23:55
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دلـــ ــتــ ـنــگــ ــم مانند نقطه چین هایی که هیچ وقت به هم نمی رسند...


دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 23:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه یه روزی من مردم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدا نکنه! نیگا چه پیگیرم هست!!!
مرده شور ریختتو ببرن.خجالتم نمیکشه!
حلوا نخورده ای؟ آخه حلوای من خوردن داره؟
ببین واسه کیا پست میذارم..؟!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 16:53
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ