یافتن پست: #نمی

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
من نمیدونم بعضی دخترا چرا انقد حساسن ! اسمشو به جای مریم ، مهسا صدا کردم قهر کرد رفت {-28-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 10:24
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
توی خواب و خیالم ٬٬هنوز دستاتو میگیرم

میدونم ک نمیای ٬٬ ولی من برات میمیرم
-----
:(
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 00:13
+6
nazli
nazli
 چه سنگین گذشت عصر بارانی ام

گویی نوازش نمی کرد، باران صورتم را

گریه ام، فریادم، تنها سکوتی بود

تا حرفهایم

در بستری از بغض بخوابند
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 22:43
+14
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا میدانید که چرا پسرا موقع شستن صورتشون زیباییشونو از دست نمیدن؟؟؟
.
.
.
.
.چون اصلا زیبایی ندارن که ازدست بدن!!!
دخترا پرچما بالا :-) :-) :-)
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 21:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این دخترایی که تو خونه دست ب سیاه وسفید نمیزنن اما تو مهمونیا میخان خودشونو تو ظرفشویی خفه کنن!!
اینارو اذیت نکنید اینا دنباله (مادرشوهر)می گردن!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 21:41
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
پاییز از نیمه گذشته و “هوا” گاهی سرد میشود و گاهی “گرم” !
وقتی که نیستی هوا هم حالش را نمیفهمد چه رسد به من !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 21:30
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
با توام رفیق !
اگر نمی توانی به قلب من برگردی “پس مرا” از قلب ات برگردان
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 20:24
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

رف‍ت …
بی آنکه مرا به خ‍دا بسپارد ، نمیدانم خدا را از یاد برده بود یا مرا ؟ !


دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 20:02
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
توی جاده ای که انتهاش معلوم نیست ، پیاده یا سواره بودن فرقی نمیکنه ، اما اگر همراهی باشه که تنهات نذاره بی انتها بودن جاده آرزوت میشه
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 19:52
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خواستن تو ، طبیعی ترین حق من است
در این دنیا هیچکس بخاطر نفس کشیدن مجازات نمی شود


دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 19:45
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ