یافتن پست: #نمی

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
این روزا خرجم زیاد شده گرونی هم انقد بیداد میکنه ، جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ ، تازه سوالم میپرسه !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 19:17
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
از دوستم پرسیدم : بالاخره تونستی فراموشش کنی ؟ گفت : آره بابا … الان ۱۰ ماه و ۱۵ روز و ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه نه ۴۶ دقیقه ست دیگه حتی بهش فکر هم نمیکنم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 18:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در ایران...
تو دستشویی فک میکنن
تو حمام آواز میخونن
سر کلاس میخوابن
تو رختخواب با تلفن حرف میزنن
موقع درس خوندن بازی میکنن
موقع رانندگی اس ام اس میدن
به کسی که ازش متنقرن "چشم" میگن
با کسی که دوستش دارن دعوا میکنن
موقع تی وی دیدن فیسبوک چک میکنن
موقع فیسبوک چک کردن غذا میخورن
موقع خواب بیدارن
موقع بیداری خوابن
سرکار روزنامه میخونن
و اوغات فراقت کار میکنن!!!
ینی هیچ جای دنیا اینجوری فعالیت نمیکنن
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 16:00
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین بعضی وقت ها پشه ها جایی ازمون رو نیش میزنن،
که خودمون هم نمیدونستیم همچین جایی داریم ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 15:50
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

میره داروخونه می گه: آقا دیب داری؟

کارمند داروخونه می گه:

دیب دیگه چیه؟

یارو جواب می ده: دیب

دیگه. این ورش دیب داره،

اون ورش دیب داره.

کارمنده می گه: والا ما

تا حالا دیب نشنیدیم.

چی هست این دیب؟

یارو می گه: بابا دیب،

دیب!

طرف می‌بینه نمی فهمه،

می ره به رئیس داروخونه می گه.

اون میآد می پرسه: چی

می‌خوای عزیزم؟

میگه دیب












سریع برو



ادامه مطلب نمیمیری که خوبه حالا با پای خودت نمخوای بری کامپیوترت میره !!!




رئیس می پرسه: دیب دیگه


چیه؟


یارو می گه: بابا دیب


دیگه. این ورش دیب داره، اون ورش دیب داره.



رئیس داروخونه می گه:


تو مطمئنی که اسمش دیبه؟



یارو می گه: آره بابا.



خودم دائم مصرف دارم.


شما نمی‌دونید دیب چیه؟انتونینی تو نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟

حالا


رئیس هم هر کاری می‌کنه،



نمی تونه سر در بیاره و کلافه می شه.



یکی از کارمندای داروخونه



میآد جلو و می گه: یکی از بچه‌های داروخونه مثل همین آقا زبونش می‌گیره.



فکر کنم بفهمه

این چی می‌خواد. اما الان شیفتش نیست.



رئیس داروخونه که خیلی



مشتاق شده بود بفهمه دیب چیه، گفت: اشکال نداره. یکی بره دنبالش، سریع




برش داره بیارتش.




می‌رن اون کارمنده رو




میارن. وقتی می رسه، از یارو می‌پرسه: چی می خوای؟



یارو می گه: دیب!



کارمنده می گه: دیب؟



یارو: آره.



کارمنه می گه: که این



ورش دیب داره، اون ورش دیب داره؟



یارو میگه: آره،

همونه.




کارمند میگه: داریم! چطور




نفهمیدن تو چی می خوای!؟

همه خیلی خوشحال شدن که



بالاخره فهمیدن یارو چی می خواد.




کارمنده سریع می ره توی انبار و دیب رو میذاره توی




یه کیسه نایلون مشکی و میاره می ده به یارو و اونم می ره پی کارش.

همه جمع می شن دور اون

کارمند و با کنجکاوی می‌پرسن: چی می‌خواست این؟




کارمنده می گه: دیب!

می‌پرسن: دیب؟


دیب دیگه



چیه؟




می گه: بابا همون که این




ورش دیب داره، اون ورش دیب داره!




رئیس شاکی می شه و می

گه: اینجوری فایده نداره. برو یه دونه دیب ور دار بیار ببینیم دیب چیه؟




کارمنده می گه: تموم شد.








آخرین دیب رو دادم به این بابا رفت!

.

.

.

*دلم خنک شد، آخر نفهمیدین دیب چیه
هه ه ه ههههههههههههههههههههههههههههههههه
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 15:36
+4
AmiR
AmiR
کوتاه میگویم دوست دارم
اما
از این دوستداشتن کوتاه نمیایم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 08:34
+7
hamed noori
hamed noori
آﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺟﺎﺩﻩ ﭼﺎﻟﻮﺱ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ چاﻟﻮﺱ ﻣﻌﺮﻭﻑ
ﺗﺮﻩ!؟
آیا ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﻧﻪ ﮐﻮﻩ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﻣﯽ ﺭﺳﻪ ، ﻧﻪ
ﺁﺩﻡ ﺑﻪ
ﺁﺩﻡ!؟...
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺗﻪ ﺧﯿﺎﺭ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﻭﯾﺘﺎﻣﯿﻦ
ﺣﻘﯿﻘﺖ
ﺍﺳﺖ ؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺭﻭﻏﻦ ﻣﺎﺭ ۱۰۰%ﮔﯿﺎﻫﯽ
ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺵ
ﻣﯿﺮﺳﺪ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺍﮔﺮ ﺗﺎﻧﮏ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺩﻧﺪﻩ ﺭﻭﺷﻦ
ﮐﻨﯿﻦ،
ﺷﻠﯿﮏ ﻣﯿﮑﻨﻪ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺗﻪ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﻗﯿﻔﯽ ﻣﯿﻬﻦ ﺗﮑﻪ
ﺍﯼ ﺍﺯ ﺑﻬﺸﺖ
ﺍﺳﺖ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﻭﺍﮊﻩ“ﺁﯼ ﮐﯿﻮ”ﻣﺨﻔﻒ
ﻋﺒﺎﺭﺕ
“ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺸﻨﺎﻝ ﮐﻮﺩﻥ”ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺍﮔﺮ ﻫﻨﺪﺯﻓﺮﯼ ﺭﻭ ﺍﺗﻮ ﻫﻢ
ﺑﮑﺸﯿﻢ ﺑﻌﺪ ﺩﻭ
ﺩﻗﯿﻘﻪ ﮔﺮﻩ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻩ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺷﺒﯽ ﮐﻪ ﻗﻬﺮ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺷﺎﻡ
ﻧﺨﻮﺭﯼ
ﺩﺭﺍﺯﺗﺮﯾﻦ ﺷﺐ ﺳﺎﻝ ﺍﺳﺖ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺧﺮﯾﺪﻥ ﺁﺩﻣﺎ ﺭﺍﺣﺖ
ﺗﺮ ﺍﺯ
ﺧﺮﯾﺪﻥ ﮔﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻍ ﻭ ﺑﺮﻧﺞِ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:۱ ﻫﻔﺘﻪ ﺭﮊﯾﻢ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺷﻤﺎ
ﺑﺎ ۱ ﺳﺎﻋﺖ
ﭘﺮﺧﻮﺭﯼ ﺑﺮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﻩ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺩﮐﻤﻪ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭﻭ ﭘﺸﺖ ﻫﻢ
ﺗﻨﺪ ﺗﻨﺪ ﺑﺰﻧﯽ
ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﻧﻤﯿﺎﺩ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ
ﻫﺮﭼﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩ
ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺎ ﻓﻮﺕ ﺿﺪﻋﻔﻮﻧﯽ ﮐﻨﻪ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮﯼ ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ
ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ
ﻧﯿﺴﺖ ، ﻗﻄﻌﺎً ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﻭﻣﺪﯼ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:۶ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻌﻄﯿﻼﺕ
ﺁﺧﺮ ﻫﻔﺘﻪ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺳﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﻥ!؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﻴﺪ ﺍﮔﻪ ﻻﻳﻚ ﻧﻜﻨﻲ ﺧﻴﻠﻲ
ﻧﺎﻣﺮﺩﻱf
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 22:18
+7
xroyal54
xroyal54
همیشه هستی و هیچوقت نیستی
نمیدانم محو بودنت شوم یا خسته از نبودنت.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 22:08
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آدمی به خودی خود نمی افتد ، اگر بیفتد …
از همان سمتی می افتد که به خدا “تکیه” نکرده است
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 22:03
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
لزومی نداره من همونی باشم که تو فکر میکنی
من همونی ام که حتی فکرشم نمیتونی بکنی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 21:57
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ