یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 18:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی مهم*
بدون [!] در فیس بوك كامنت بذارید و پیام ارسال كنید (((((((((((((((­(((كاملا تست شده!!!!))))))))­<img src=)" title=";))" />))))))))))

با سلام ..دوستان ماه گذشته وزیر ارتباطات فرمودند كه دیگه کم کم اینترنت میخواد ملی بشه
با این وضع شاید ایمیلهای شما به خارج از کشور هم ارسال نشه ..و مطمئناً بدون اینترنت هم نمیشه وارد فیس بوك شد .
.فیس بوك هم كه بزرگترین جامعه مجازی دنیا هست و لابد خیلیها هم الان افسردگی گرفتن كه نمیتونن فیس بوك رو ببینن ..

اما راه حلی كه
یكی از بچه ها ارائه كرد و كاملا هم جواب میده رو براتون شرح میدم :

1- شما به هركسی هر پیام یا كامنتی كه دارید را .. در یك فایل text مینویسید.ترجیحا­ از ورد2007 استفاده شود
آدرس ایمیل اون شخصی كه میخواهید ایمیل و پیامتون و یا كامنت براش ارسال بشه رو هم انتهای متن بنویسید..
2- در مرحله بعد فایل خود را با برنامه winzip به حالت فشرده تبدیل كنید از winrar هم میتوانید استفاده کنید
فقط حتما حتما برای فایلتون پسورد بسازید برای این کارمیتونید از طریق همین برنامه پسوورد بزارید . باز هم توصیه میکنم كه پسوورد فراموش نشه

3- در مرحله سوم ، روی یك سی دی این فایل زیپ شده رو رایت كنید.

4- الان باید ببینید از آشناها یا اقوام چه كسی قصد سفر به جنوب رو داره.
.سی دی رو مییدید به ایشون و سفارش میكنید كه سی دی رو برسونه به دست جاسم عبدالكریم در بندر لنگه...
ایشون تمام سی دی هایی كه از همه جای ایران میرسه رو نگه میداره و هر پنج شنبه میده به ناخدا شیخ عباس عبدالجاسم تحتانی
و ایشون هم با لــــِنـج میبره اون ور آب ..
اونجا یكی هست كه دونه دونه فایلهای شما رو برای ایمیلهایی كه میخواهید ارسال میكنه و به جای شما در فیس بوك میشینه و كامنت میزاره ...

ممنون از شما كه با دقت تا آخر این مطلب را خواندید
بیایید به عمه هم احترام بگذاریم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 16:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دکترم گفت:عرق واسه سلامتیت ضرر داره....
خنده ام گرفت...
گفتم:دکتر!!!!!!
من که واسه سلامتی خودم نمی خورم....
میخورم به سلامتی رفیقام...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 16:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﮔﻪ ﺍﻋﺼﺎﺑﺖ ﺿﻌﯿﻔﻪ ﻧَﺮﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ .. |:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1. ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﻬﻤﯽ ﺭﻭ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ, ﺷﻤﺎﺭﻩ 5 ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻥ
2. ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﻧﺴﺘﻦ ﺟﻮﺍﺏ ﺷﻤﺎﺭﻩ 11 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
3. ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﯽ, ﺷﻤﺎﺭﻩ 15 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
4. ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺎﺵ, ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﻮ, ﺷﻤﺎﺭﻩ 13 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
5. ﺍﻭﻝ ﺷﻤﺎﺭﻩ 2 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
6. ﺍﯾﻨﻘﺪ ﻋﺼﺒﯽ ﻧﺒﺎﺵ,ﺷﻤﺎﺭﻩ 12 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
7. ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﺍﮔﻪ ﻻﯾﮏ ﻧﮑﻨﯽ !!
8. ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻪ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ .... ﺑﺎﯾﺪ 14 ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﯽ
9. ﯾﻪ ﮐﻢ ﺗﺤﻤﻞ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ, ﺷﻤﺎﺭﻩ 4 ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
10. ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺭ ﺁﺧﺮ , ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ 7 ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
11. ﺍﻣﯿﺪﻭﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ, 6 ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻦ
12. ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ, ﻭﻟﯽ ﺑﺎﯾﺪ 8 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ
13. ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﻮ ﺩﯾﮕﻪ, 10 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ
14. ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ, ﻭﻟﯽ ﺑﺎﯾﺪ 3 ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ
15.ﺣﺘﻤﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﯼ, ﻭﻟﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺒﺎﺵ, ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ 9 نگاه کن
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 15:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زمان مدرسه هم اینایی که اتود نوک هفت دهم داشتن

همیشه توی ذهنم تو یه دسته‌بندی جدا قرار می‌گرفتن .

اینایی که به ما نمی‌خورن !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 15:25
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وﻗﺘﯽ ﯾﻪ دﺧﺘﺮ آروﻣﻪ و دارﻩ درو دﯾﻮارو ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽﮐﻨﻪ .....
وﻗﺘﯽ ﻧﮕﺎت ﻣﯽﮐﻨﻪ وﻟﯽ ﭼﯿﺰی ﻧﻤﯿﮕﻪ ... وﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻧﮕﺎش ﻣﯿﮑﻨﯽ و اون روﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮدوﻧﻪ ازت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه گــــندی زده که روش نمیشه بهت بگه!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 15:01
محمد
محمد


این روزها هم خوشحالم هم غمگین.....
نمیفهمم....
خودم هم حالم را نمیفهمم....
گاهی قند در دلم آب میشود و روحم به آسمان پر میکشد...
گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت و کور...
که بنشینم گوشه کنارش و ثانیه به ثانیه ام را هم آغوش غم شوم
نمیدانم...
تنها چیزی که میدانم این است که این روزها دلم بچه میشود دمی میخندد
دمی میگرید و پا به زمین میکوبد
دمی بهانه های کودکانه میگیرد....
(دل کوچک من) آرام باش..... خودم هوایت را دارم....
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:47
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
خسرو شکیبایی می گفت:

بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت
که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،

بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه
که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.

زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:01
+1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
ما به هم نمی رسیم امّا بهترین غریبه ات می مانم که تو را همیشه دوست خواهد داشت . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 13:33
+2
محمد
محمد
نمی دانـم کجـایِ خـوبِ اين قصّـه ايستـاده ای ، که از حواس ِ لحظه هايـم پـَـرت نمی شوی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 13:07
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ