یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتن من
تلخانه!

این قصه یه مرده همیشه با یاربوده وروزمرگش روزبی یارموندنه!

یارموجودنیست جسم نیست چون احساسش پرستشه ودنیایی می ارزه!

پس عشقت بابت جسم نیست وروحی انرژی سیالی كه نمی بینیش اما باتمام وجودحسش میكنی!كسی كه بهترینها روبراش میخوای اما دریغ وصددریغ انرژی ازكالبدیست كه گرما انرژی حقیقت وعشق غیرمادی را دروجودت درنمیابد وبه تحقیر جسم پرستی متهم میشوی!هدیه میگیری فقط دل یارت شاد باشد واو بدخلقی كند وهدیه عشق وشادی را خرید جسم پندارد وتحقیر روحت دلت را به دردمی آوردهدیه ات را دوست نداشت خودت راهم دوست ندارد
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 20:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 20:12
+4
be to che???!!
be to che???!!
مرگ هم به تساوی تقسیم نمی شود


عجبا ! هیچ کس هنوز

به سهم کم اش از مرگ

اعتراض نکرده است


*


خیلی ها سهم بیشتری از مرگ نصیب شان می شود

کودک بودم که درسینما

مردی ازاسب افتاد و

آنقدر روی زمین کشیده شد که :

گریه چشم هایم را بست

بعد ها دانستم

افتادن از اسب گریه ندارد

خیلی ها از اصل می افتند و می میرند

آخرین ویرایش توسط asalam در [1392/08/27 - 14:56]
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 14:55
+8
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
گاهی دوست داری غــافلگیر شــوی،

مثــلا بفهمـــی

یکـــ نفـــر آن دور دورهـا،

آنجـا که فـــکرش را هـــم نمیـــکردی،

دوســـتت دارد..!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 12:38
+5
alireza
alireza
کبوتر ل تنگ ماهی نشست.گفت سقف قفست شکسته چرا فرار نمیکنی؟.ماهی با چشمهای قشنگش نگاهی به کبوتر کرد و گفت:(لری؟!!!)
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 22:10
+8
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 20:47
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 20:42
+5
AmirAli
AmirAli
چگونه میتواند با دیگری بخوابد؟؟؟ من بالشم را که عوض میکنم خوابم نمیبرد.......

دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 20:14
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 20:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 20:06
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ